Категорія
Новини
Дата

Xiaomi вперше стала світовим лідером із продажу смартфонів через невдачі конкурентів. В Україні компанія номер один 11-й квартал поспіль

1 хв читання

Китайський виробник Xiaomi Corp у червні вперше вийшов у лідери за кількістю проданих смартфонів. Втримати першість може бути складно після відновлення виробництва Samsung у В’єтнамі, повідомила дослідницька компанія Counterpoint.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Продажі Xiaomi в червні виросли на 26% порівняно з травнем. Як наслідок, на компанію припали 17,1% світових продажів. На другому місці – південнокорейська Samsung із часткою в 15,7%, на третьому – Apple із 14,3%.
  • За підсумком другого кварталу Xiaomi вперше вийшла на друге місце в світі за продажами. Перше місце в Samsung із часткою в 19%, Xiaomi з часткою в 17% – на другому місці, на третьому Apple – 14%, йдеться у звіті дослідницької компанії Canalys.
  • В Україні компанія за другий квартал посіла перше місце з 46%-ю часткою ринку. Обсяг відвантажень порівняно з аналогічним періодом 2020 року зріс на 32%.Слідом іде Samsung із часткою ринку у 26%, Transsion – 7%, Oppo – 5% та Apple – 3%. Як повідомила Forbes пресслужба Xiaomi, в Україні компанія займає перше місце 11 квартал поспіль, після того як уперше стала номером один у четвертому кварталі 2018 року.
  • З моменту заснування в 2011 році Xiaomi продала близько 800 млн смартфонів.
  • Досягти лідерської позиції в червні компанія змогла завдяки послідовним і наступальним діям після спаду в Huawei, зазначив директор із досліджень Counterpoint Тарун Патхак. За його словами, Xiaomi розширила свою присутність у Китаї, Європі та Африці, а також на Близькому Сході – традиційно важливих ринках для Huawei і Honor.
  • Крім того, у червні Xiaomi сприяло відновлення попиту в Китаї, Європі та Індії та зменшення поставок Samsung, додає старший аналітик Counterpoint Варун Мішра. «Через нову хвилю COVID-19 у В’єтнамі виробництво Samsung було перервано, що призвело до дефіциту пристроїв бренду», – каже він.

Контекст

За даними IDC, 2020 року найбільшу долю ринку смартфонів отримала Apple (23,4%), на другому місці Samsung (17%), на третьому – Xiaomi (11,6%), на четвертому – PPO (9%), на п’ятому – Huawei (8,6%). Опинитися на третій сходинці торік багато в чому допомогло падіння Huawei, яка в 2019 році посідала друге місце, випередивши Apple. Продажі смартфонів почали падати після того, як у травні 2019 року міністерство торгівлі США додало компанію до чорного списку через загрозу національній безпеці. США і союзники заявляють, що технології Huawei можуть бути використані для шпигунства на користь Китаю. Huawei втратила доступ до сервісів Google, включно з магазином Google Play, поштовим клієнтом Gmail, пошуком тощо. Нещодавно Huawei випустила власну операційну систему для смартфонів в Азії. Так компанія прагне позбутися постачальників зі США та кинути виклик домінуванню Google.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд