Китайський виробник Xiaomi Corp у червні вперше вийшов у лідери за кількістю проданих смартфонів. Втримати першість може бути складно після відновлення виробництва Samsung у В’єтнамі, повідомила дослідницька компанія Counterpoint.
Ключові факти
- Продажі Xiaomi в червні виросли на 26% порівняно з травнем. Як наслідок, на компанію припали 17,1% світових продажів. На другому місці – південнокорейська Samsung із часткою в 15,7%, на третьому – Apple із 14,3%.
- За підсумком другого кварталу Xiaomi вперше вийшла на друге місце в світі за продажами. Перше місце в Samsung із часткою в 19%, Xiaomi з часткою в 17% – на другому місці, на третьому Apple – 14%, йдеться у звіті дослідницької компанії Canalys.
- В Україні компанія за другий квартал посіла перше місце з 46%-ю часткою ринку. Обсяг відвантажень порівняно з аналогічним періодом 2020 року зріс на 32%.Слідом іде Samsung із часткою ринку у 26%, Transsion – 7%, Oppo – 5% та Apple – 3%. Як повідомила Forbes пресслужба Xiaomi, в Україні компанія займає перше місце 11 квартал поспіль, після того як уперше стала номером один у четвертому кварталі 2018 року.
- З моменту заснування в 2011 році Xiaomi продала близько 800 млн смартфонів.
- Досягти лідерської позиції в червні компанія змогла завдяки послідовним і наступальним діям після спаду в Huawei, зазначив директор із досліджень Counterpoint Тарун Патхак. За його словами, Xiaomi розширила свою присутність у Китаї, Європі та Африці, а також на Близькому Сході – традиційно важливих ринках для Huawei і Honor.
- Крім того, у червні Xiaomi сприяло відновлення попиту в Китаї, Європі та Індії та зменшення поставок Samsung, додає старший аналітик Counterpoint Варун Мішра. «Через нову хвилю COVID-19 у В’єтнамі виробництво Samsung було перервано, що призвело до дефіциту пристроїв бренду», – каже він.
Контекст
За даними IDC, 2020 року найбільшу долю ринку смартфонів отримала Apple (23,4%), на другому місці Samsung (17%), на третьому – Xiaomi (11,6%), на четвертому – PPO (9%), на п’ятому – Huawei (8,6%). Опинитися на третій сходинці торік багато в чому допомогло падіння Huawei, яка в 2019 році посідала друге місце, випередивши Apple. Продажі смартфонів почали падати після того, як у травні 2019 року міністерство торгівлі США додало компанію до чорного списку через загрозу національній безпеці. США і союзники заявляють, що технології Huawei можуть бути використані для шпигунства на користь Китаю. Huawei втратила доступ до сервісів Google, включно з магазином Google Play, поштовим клієнтом Gmail, пошуком тощо. Нещодавно Huawei випустила власну операційну систему для смартфонів в Азії. Так компанія прагне позбутися постачальників зі США та кинути виклик домінуванню Google.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.