Категорія
Лідерство
Дата

Як посилити команду в кризу. Розповідають Ніконов, Гребенніков, Кредісов, Кожемяко, Волк та Савка

1 хв читання

Олексій Кредісов, керівний партнер Ernst & Young в Україні

У складній ситуації керівник має першим приймати удар на себе. Тоді команда зможе далі працювати і вчитися, як справлятися з викликами, а криза дасть зростання. Важливо бути етичним і відкритим з людьми. Давати їм чесну інформацію, нічого не приховувати, не використовувати складної ситуації в економіці або індустрії у своїх цілях.

Всеволод Кожемяко, засновник і гендиректор групи компаній «Агротрейд»

Підсилити команду в кризу можна, максимально долучаючись самому: я завжди на зв’язку зі співробітниками, котрі готові відповідати за рішення і зміни. Проводжу мозкові штурми і в рамках напрацьованих сценаріїв даю максимальну свободу дій. Люди ростуть, коли розв’язують складні завдання і бачать, що можуть впливати на ситуацію.

Ігор Ніконов, засновник «КАН Девелопмент»

Головний плюс кризи – це завжди поштовх до якісних змін. Як посилити команду? По-перше, дбати про умови праці та психологічний клімат По-друге, під час кризи на перший план одразу виходять найсильніші гравці в команді, здатні швидко концентруватися, оптимізувати процеси і вести за собою людей. Важливо дати їм можливість взяти на себе відповідальність.

Ірина Волк, генеральний менеджер Dell в Україні

Здатність команди пережити кризу – лакмусовий папірець для лідера. Тут як у регаті: при поривах вітру потрібно працювати з вітрилами, у штиль – розгойдувати човен. Криза може дати низку ситуативних вигод: наприклад, шанс взяти на борт фахівця, якого ви давно шукали. Цим варто користуватися. Також важливо підтримувати бойовий дух людей.

Єгор Гребенніков, співвласник компанії ТІС

Я намагаюся зацікавити людей перспективою особистісних змін. Спілкуюся з ключовими людьми неформально: немає сенсу говорити професіоналам, що під час кризи потрібно «швидше, вище, сильніше». Нині хороший час для ревізії своїх цілей і цінностей. Я намагаюся доносити до своїх людей, що росте тільки той, хто готовий змінюватися.

Марʼяна Савка, співзасновниця «Видавництва Старого Лева»

З початком карантину частина наших відділів пішла в онлайн, а частина, серед них і працівники офлайн-магазинів, залишилася без роботи. Ми запустили онлайн-навчання для продавців усіх наших точок. Провели більш ніж сотню Zoom-зустрічей. Як наслідок, коли магазини відкрилися, наші продажі зросли, ми зберегли всіх співробітників і поліпшили клімат у команді.

Опубліковано в пʼятому номері журналу Forbes (листопад 2020)

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд