Категорія
Лідерство
Дата

Як посилити команду в кризу. Розповідають Ніконов, Гребенніков, Кредісов, Кожемяко, Волк та Савка

1 хв читання

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Олексій Кредісов, керівний партнер Ernst & Young в Україні

У складній ситуації керівник має першим приймати удар на себе. Тоді команда зможе далі працювати і вчитися, як справлятися з викликами, а криза дасть зростання. Важливо бути етичним і відкритим з людьми. Давати їм чесну інформацію, нічого не приховувати, не використовувати складної ситуації в економіці або індустрії у своїх цілях.

Всеволод Кожемяко, засновник і гендиректор групи компаній «Агротрейд»

Підсилити команду в кризу можна, максимально долучаючись самому: я завжди на зв’язку зі співробітниками, котрі готові відповідати за рішення і зміни. Проводжу мозкові штурми і в рамках напрацьованих сценаріїв даю максимальну свободу дій. Люди ростуть, коли розв’язують складні завдання і бачать, що можуть впливати на ситуацію.

Ігор Ніконов, засновник «КАН Девелопмент»

Головний плюс кризи – це завжди поштовх до якісних змін. Як посилити команду? По-перше, дбати про умови праці та психологічний клімат По-друге, під час кризи на перший план одразу виходять найсильніші гравці в команді, здатні швидко концентруватися, оптимізувати процеси і вести за собою людей. Важливо дати їм можливість взяти на себе відповідальність.

Ірина Волк, генеральний менеджер Dell в Україні

Здатність команди пережити кризу – лакмусовий папірець для лідера. Тут як у регаті: при поривах вітру потрібно працювати з вітрилами, у штиль – розгойдувати човен. Криза може дати низку ситуативних вигод: наприклад, шанс взяти на борт фахівця, якого ви давно шукали. Цим варто користуватися. Також важливо підтримувати бойовий дух людей.

Єгор Гребенніков, співвласник компанії ТІС

Я намагаюся зацікавити людей перспективою особистісних змін. Спілкуюся з ключовими людьми неформально: немає сенсу говорити професіоналам, що під час кризи потрібно «швидше, вище, сильніше». Нині хороший час для ревізії своїх цілей і цінностей. Я намагаюся доносити до своїх людей, що росте тільки той, хто готовий змінюватися.

Марʼяна Савка, співзасновниця «Видавництва Старого Лева»

З початком карантину частина наших відділів пішла в онлайн, а частина, серед них і працівники офлайн-магазинів, залишилася без роботи. Ми запустили онлайн-навчання для продавців усіх наших точок. Провели більш ніж сотню Zoom-зустрічей. Як наслідок, коли магазини відкрилися, наші продажі зросли, ми зберегли всіх співробітників і поліпшили клімат у команді.

Опубліковано в пʼятому номері журналу Forbes (листопад 2020)

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні