Друзі дитинства Володимир Оляніцький та Олексій Ільяш вправно скористалися карантинними обмеженнями через пандемію COVID-19. Щоб працювати, ресторанам потрібні були безконтактні QR-меню, а засновники стартапу якраз розробили недорогий сервіс.
Результат неповних трьох років роботи – пʼятикратне зростання кількості клієнтів. Сервісом ChoiceQR користуються 16 000 закладів в Україні, Чехії, Польщі та Естонії. Виторг за 10 місяців 2023-го – $1,8 млн, це втричі більше, ніж за повний 2022-й.
ChoiceQR уже не лише меню у смартфоні, наразі це заточена під ресторани платформа для створення власних застосунків, сайтів, онлайн-меню із CRM-системою, QR-платежами тощо. Ресторатори можуть обирати пакети для передплати з різними послугами, ціна для України – від $19 до $95 на місяць.
У 2023-му засновники сфокусувалися на розвитку функціоналу власної доставки й самовиносу. В Україні ChoiceQR інтегрується із Glovo, Uklon та іншими службами, за кордоном – з локальними гравцями. Оляніцький покладає великі надії на сервіси для доставки та географічну експансію.
Ціль на 2024-й – подвоїти доходи та запуститися на кількох нових ринках. «Розглядаємо Казахстан, Румунію, Угорщину та Фінляндію», – каже засновник.