30 найбільших продавців в уанеті
Україна – четвертий за обсягом ринок для міжнародної курʼєрської служби Glovo.
У середньому кожен українець – клієнт Glovo робить 10,7 замовлення на рік. Це трохи менше, ніж на материнському ринку: в Іспанії доставку Glovo оформлюють до 11,2 раза на рік.
У 2018-му компанія стартувала в Україні лише із 15–20 кур’єрами на борту. Відтоді у Glovo понад 60 000 кур’єрів доставили принаймні одне замовлення. Водночас кількість партнерів серед ресторанів, супермаркетів, непродовольчих магазинів та аптек сягнула 10 000.
Велика війна не зупинила інвестиції Glovo в український ринок. Із жовтня 2023-го вони зросли більш ніж на €5 млн, до більш як €90 млн, каже CEO місцевого офісу Марина Павлюк. «З початку великої війни ми зрозуміли, що втрачені можливості сьогодні коштують набагато дорожче, ніж будь-коли», – каже Павлюк.