Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:41 хвилин
Мережа Varus запускає окрему структуру для онлайн-продажів. У компанії з’являться маркетплейс, доставка за підпискою та інтеграція з «розумним домом». Розвиватиме проєкт окрема від мережі команда. Чи зможе Varus змінити правила гри на ринку e-grocery?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною трьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. У період Black Friday діє знижка -30%: 1259 грн замість 1799 грн.
Мережа супермаркетів Varus змінює підхід до онлайн-продажів. Із липня компанія реалізовує нову стратегію в e-commerce – для цього створюється окрема структура з власною IT-командою, маркетингом, кур’єрською доставкою та продуктовим маркетплейсом, розповідає CEO напряму Олег Спірін.
«Першим партнером буде сам Varus, але хочемо залучити тих, кого немає на полицях наших супермаркету», – каже він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.