Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Їжа за підпискою. Varus запускає маркетплейс з інвестиціями до $30 млн. Як він конкуруватиме із «Сільпо» та АТБ?

4 хв читання

Varus /Shutterstock

У 2026 році мережа супермаркетів Varus запустить власний маркетплейс із доставкою Фото Shutterstock

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:41 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:41

Мережа Varus запускає окрему структуру для онлайн-продажів. У компанії з’являться маркетплейс, доставка за підпискою та інтеграція з «розумним домом». Розвиватиме проєкт окрема від мережі команда. Чи зможе Varus змінити правила гри на ринку e-grocery?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Мережа супермаркетів Varus змінює підхід до онлайн-продажів. Із липня компанія реалізовує нову стратегію в e-commerce – для цього створюється окрема структура з власною IT-командою, маркетингом, кур’єрською доставкою та продуктовим маркетплейсом, розповідає CEO напряму Олег Спірін.

«Першим партнером буде сам Varus, але хочемо залучити тих, кого немає на полицях наших супермаркету», – каже він.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні