Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
04:15 хвилин
Ощадбанк оголосив у червні про запуск маркетплейсу Samo. У ньому клієнт може обрати товари від партнерських бізнесів, а потім – забрати у зручному магазині або закладі. Чи зможе програма конкурувати з Glovo та monobank
Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.
У родині застосунків Ощадбанку поповнення. До класичного онлайн-банкінгу та «Мій ЖК» для жителів ОСББ додали Samo – сервіс онлайн-замовлень із самовивозом. Його завдання – дати змогу клієнтам збирати кошик у застосунку й забирати товари «по дорозі додому» без черг.
«Користувач обирає місто, далі – магазин або заклад, додає замовлення у кошик, сплачує онлайн і потім забирає», – каже Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку, відповідальний за роздрібний бізнес.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.