Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:18 хвилин
У березні 2022 року TikTok виключив Україну зі списку доступних геолокацій для таргету. Через три роки, у квітні 2025-го, реклама в TikTok знову стала доступною для нашої країни. Які результати у підприємців через понад два місяці роботи сервісу?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Запустили першу рекламну кампанію в TikTok 25 квітня, говорить Вʼячеслав Пронін, співзасновник бренду корисних солодощів Verde. «Отримуємо звідти 5-7% від усіх онлайн-клієнтів, ціна залучення однакова в TikTok, Instagram і Google», – говорить він. У 5-8% оцінює кількість клієнтів з TikTok співзасновниця бренду одягу MustHave Анна Бец. «Частку платної реклами оцінити складно, втім ціна залучення – на 30–40% менша порівняно з Meta і Google», – додає вона. MustHave активно використовує рекламу з травня 2025-го.
Які результати у бізнесів-першопрохідців TikTok Ads, скільки вони інвестують у рекламу та чи планують продовжувати?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.