Реклама в TikTok /Freepik
Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Ціна залучення клієнтів – вдвічі-тричі менша». TikTok знову дозволив українським бізнесамам рекламуватися в соцмережі. Що це дало підприємцям?

4 хв читання

У квітні 2025–го реклама в TikTok – знову доступна для України. Які результати у підприємців? Фото Freepik

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:18 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:18

У березні 2022 року TikTok виключив Україну зі списку доступних геолокацій для таргету. Через три роки, у квітні 2025–го, реклама в TikTok знову стала доступною для нашої країни. Які результати у підприємців через понад два місяці роботи сервісу?

Форум Підприємців 2025 у Києві. 26–27 червня – два дні практичного контенту, стратегій і нетворкінгу для бізнесу, що зростає. Долучайтеся за посиланням.

Запустили першу рекламну кампанію в TikTok 25 квітня, говорить Вʼячеслав Пронін, співзасновник бренду корисних солодощів Verde. «Отримуємо звідти 5-7% від усіх онлайн-клієнтів, ціна залучення однакова в TikTok, Instagram і Google», – говорить він. У 5-8% оцінює кількість клієнтів з TikTok співзасновниця бренду одягу MustHave Анна Бец. «Частку платної реклами оцінити складно, втім ціна залучення – на 30–40% менша порівняно з Meta і Google», – додає вона. MustHave активно використовує рекламу з травня 2025–го. 

Які результати у бізнесів–першопрохідців TikTok Ads, скільки вони інвестують у рекламу та чи планують продовжувати? 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні