Ringostat – проєкт з екосистеми Netpeak Group Артема Бородатюка. Компанія з’явилася з не дуже вдалого внутрішнього проєкту: у 2011-му SEO-департамент Netpeak Agency запустив послугу Pay Per Action (PPA), яка відстежувалп конверсії телефонних дзвінків за рекламними оголошеннями. Послуга в агентстві не «злетіла», проте проєкт переріс в окрему компанію – платформу колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики.
У 2024-му у Ringostat понад 2000 клієнтів у 33 країнах світу. Найбільше (60%) – в Україні. Серед клієнтів – OLX і ЛУН, інтернет-магазин Autodoc, курси GoIT, Peugeot і Mercedes. У компанії працює приблизно 100 спеціалістів.
У квітні 2023 року запустили Ringostat AI – продукт на основі штучного інтелекту, який не лише записує дзвінки, а й стисло викладає зміст розмови, аналізує її, оцінює роботу оператора кол-центру, навіть визначає настрій розмови. Сервіс налаштовують під потреби конкретного бізнесу.
«Ще у 2015 році цю ідею було записано у планах розвитку нашої платформи. Але на той час особливості технологій не дозволяли зробити корисний і доступний продукт для користувачів», – говорить співзасновник компанії Олександр Максименюк.
Продукти Ringostat на базі AI використовують уже понад 100 клієнтів. У планах – завершити 2024-й із виторгом $4 млн, а у 2026-му перетнути позначку в $10 млн.