Креативну агенцію Taktika заснували у 2021 році двоє вихідців з Banda Agency. Починали без чіткого позиціювання, вирішили акцентувати на особистому професійному бренді, каже співзасновник Роман Гурбанов.
Основний принцип Taktika – зрозумілий креатив, який співзасновники змогли продати ПриватБанку, Prom.ua, MasterZoo та іншим великим українським та міжнародним компаніям. Серед найбільших досягнень – кампанія з ребрендингу Viber на глобальному рівні. «Ми намагаємося максимально проактивно вислуховувати клієнта, а не створювати креатив замість нього. Це допомагає вибудовувати адекватні очікування», – каже Гурбанов.
Попри повномасштабне вторгнення, за три роки діяльності команда збільшилась із двох до шістнадцяти людей та реалізувала приблизно 60 проєктів. Підхід засновників – брати у команду лише досвідчених креативників. Станом на червень 2024-го агенція працює одночасно над 21 проєктом, чотири з яких – для іноземних клієнтів.