Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

500 000 грн за спробу. Креативні агенції відмовляються від участі в безоплатних тендерах за нових клієнтів. Хто і як змінює правила ринку?

4 хв читання

Тендери креативних агенцій /колаж Анастасія Решетнік

Креативні агенції втрачають сотні тисяч гривень на безоплатних тендерах. Що вони пропонують натомість? Фото колаж Анастасія Решетнік

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:32 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:32

Українські креативні агенції щорічно витрачають у середньому по 3,2 млн грн на участь у тендерах і пітчинги ідей для клієнтів, за підрахунками Європейської асоціації комунікаційних агентств. Для порівняння: виторг одного з лідерів ринку banda у 2024-му – 128 млн грн. Що роблять креативники та їхні потенційні клієнти, щоб не витрачати так багато сил і грошей на спроби?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Наприкінці 2024 року агенція Bickerstaff.777 оголосила «неправильний» тендер – компанія шукала клієнтів для свого креативу, а не навпаки. Так вирішили підсвітити абсурдність звичних підходів до співпраці з замовником, каже засновник Bickerstaff.777 Ілля Ануфрієнко

За останній рік агенція взяла участь лише у трьох тендерах із понад 50, на які отримала запрошення. Від стандартної взаємодії з потенційними клієнтами майже відійшли агентства ISD Group і Rockets. Growth R&D. Причина – висока ціна спроби. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні