Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:32 хвилин
Українські креативні агенції щорічно витрачають у середньому по 3,2 млн грн на участь у тендерах і пітчинги ідей для клієнтів, за підрахунками Європейської асоціації комунікаційних агентств. Для порівняння: виторг одного з лідерів ринку banda у 2024-му – 128 млн грн. Що роблять креативники та їхні потенційні клієнти, щоб не витрачати так багато сил і грошей на спроби?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Наприкінці 2024 року агенція Bickerstaff.777 оголосила «неправильний» тендер – компанія шукала клієнтів для свого креативу, а не навпаки. Так вирішили підсвітити абсурдність звичних підходів до співпраці з замовником, каже засновник Bickerstaff.777 Ілля Ануфрієнко.
За останній рік агенція взяла участь лише у трьох тендерах із понад 50, на які отримала запрошення. Від стандартної взаємодії з потенційними клієнтами майже відійшли агентства ISD Group і Rockets. Growth R&D. Причина – висока ціна спроби.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.