Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:32 хвилин
Українські креативні агенції щорічно витрачають у середньому по 3,2 млн грн на участь у тендерах і пітчинги ідей для клієнтів, за підрахунками Європейської асоціації комунікаційних агентств. Для порівняння: виторг одного з лідерів ринку banda у 2024-му – 128 млн грн. Що роблять креативники та їхні потенційні клієнти, щоб не витрачати так багато сил і грошей на спроби?
Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.
Наприкінці 2024 року агенція Bickerstaff.777 оголосила «неправильний» тендер – компанія шукала клієнтів для свого креативу, а не навпаки. Так вирішили підсвітити абсурдність звичних підходів до співпраці з замовником, каже засновник Bickerstaff.777 Ілля Ануфрієнко.
За останній рік агенція взяла участь лише у трьох тендерах із понад 50, на які отримала запрошення. Від стандартної взаємодії з потенційними клієнтами майже відійшли агентства ISD Group і Rockets. Growth R&D. Причина – висока ціна спроби.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.