Інформація про Тетяна Лукинюк

Керівниця B2C Київстар

Тетяна Лукинюк /з особистого архіву

Профайл

Досьє
43 роки

Одна із найавторитетніших маркетологів в Україні Лукинюк встигла попрацювати брендменеджером у Coca-Cola і директором з маркетингу Oriflame Cosmetics. Коли вона виношувала другу дитину, їй запропонували очолити департамент маркетингу «САН ІнБев Україна». «Перший час після пологів проводила відеоконференції, працювала віддалено»,– згадує Лукинюк. Найважчим у кар’єрі вважає перехід від статусу фахівця до керівника. Доводиться боротися зі спокусою все зробити самій замість того, щоб довіряти підлеглим, каже вона. Одне з улюблених питань, коли наймають нових співробітників: «Чого вам доведеться вчитися, якщо ми вас візьмемо на цю позицію?» Самовпевнена заявка «Так я все знаю» – чорна мітка для конкурсанта. Лукинюк постійно вчиться сама і навчає інших. Читає приблизно 100 книг на рік. Перша освіта – магістр англійської філології в Національному лінгвістичному університеті. Після цього навчалася маркетинга у Великій Британії в Chartered Institute of Marketing. Викладає стратегічний маркетинг у кількох бізнес-школах. Була CEO Red Bull в Україні та Білорусі, нині – керівниця напрямку B2C у «Київстарі».

Поруч в рейтингу «33 жінки»
Участь в рейтингах
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Останні новини по темі