Одна із найавторитетніших маркетологів в Україні Лукинюк встигла попрацювати брендменеджером у Coca-Cola і директором з маркетингу Oriflame Cosmetics. Коли вона виношувала другу дитину, їй запропонували очолити департамент маркетингу «САН ІнБев Україна». «Перший час після пологів проводила відеоконференції, працювала віддалено»,– згадує Лукинюк. Найважчим у кар’єрі вважає перехід від статусу фахівця до керівника. Доводиться боротися зі спокусою все зробити самій замість того, щоб довіряти підлеглим, каже вона. Одне з улюблених питань, коли наймають нових співробітників: «Чого вам доведеться вчитися, якщо ми вас візьмемо на цю позицію?» Самовпевнена заявка «Так я все знаю» – чорна мітка для конкурсанта. Лукинюк постійно вчиться сама і навчає інших. Читає приблизно 100 книг на рік. Перша освіта – магістр англійської філології в Національному лінгвістичному університеті. Після цього навчалася маркетинга у Великій Британії в Chartered Institute of Marketing. Викладає стратегічний маркетинг у кількох бізнес-школах. Протягом останніх п’яти років – CEO Red Bull в Україні та Білорусі.
Інформація про Тетяна Лукинюк
Генеральний директор Red Bull в Україні та Білорусі

Профайл
Досьє
43 роки
Поруч в рейтингу «33 жінки»