MrBeast посів перше місце зі своїми рекордними заробітками, а Джейк Пол розташувався на другому, навіть попри минулі скандали. Ось рейтинг найбагатших відеоблогерів світу
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Із таким імʼям, як MrBeast, може, й не дивно, що його успіх розрісся до таких масштабів. 23-річний хлопець заробив $54 млн у 2021-му, що є рекордом для ютуберів. І все завдяки тому, що його відео назбирали 10 млрд переглядів – це вдвічі більше, ніж попереднього року. Що ж так приваблює людей?
Інтернет обожнює трюки, а MrBeast чудово вміє влаштовувати досить масштабні карколомні номери. Минулого року він провів 50 годин закопаним живцем, запропонував $10 000 будь-кому, хто погодиться сісти у ванну зі зміями, і влаштував власну версію «Гри в кальмара», створивши декорації з мегапопулярного шоу, що є на Netflix.
MrBeast очолив наш топ найбагатших ютуберів вперше і, ймовірно, заробив своє місце серед найбільш високооплачуваних діячів індустрії розваг у світі.
Дійсно, його $54 млн допомогли б йому потрапити до перших 40 учасників нашого останнього списку «100 знаменитостей», рейтингу найдорожчих зірок індустрії розваг, обійшовши Біллі Айліш, Кім Кардашʼян, Анджеліну Джолі і навіть BTS.
Наступні за MrBeast Джейк Пол (№2, $45 млн) і Markiplier (№3, $38 млн) також потрапили б до «100 знаменитостей», прохідним заробітком для якого були $35 млн.
Загалом ютубери заробили близько $300 млн у 2021-му – ще один рекорд, що на 40% більше, ніж року попереднього. На це переважно вплинуло збільшення переглядів на їхніх каналах і доходів від реклами, які вони отримують на своїх відео.
(На YouTube зараз як ніколи багато людей: у платформи нині майже 2 млрд користувачів – це 40% зростання за пʼять років.)
Близько половини їхніх заробітків приносять саме доходи від реклами. Щоб отримувати ще більше, всі ці зірки завели власні брендові лінії мерчу. Також вони мають додаткові доходи від Twitch, Snap, Facebook, подкастів, NF-токенів і навіть бургерів.
Кілька зіркових ютуберів підписали прибуткові угоди зі Spotter, лос-анджелеським стартапом, який скуповує права на старі відео на YouTube.
Такі «жирні» заробітки свідчать точно про одне: стає все складніше відрізнити цифрову зірку від Анджеліни.
#1 | Mr. Beast (Джиммі Дональдсон)
$54 млн
Завдяки стрімкому зростанню переглядів у 2021-му він заробив майже вдвічі більше за №1 аналогічного списку попереднього року. (Тоді ним став Раян Каджі із $29,5 млн, який цього року опустився на сьому сходинку.)
Увагу привернув ще один його проєкт: MrBeast Burger, застосунок і меню, які дають фанатам можливість замовити страви під брендом MrBeast із 1600 ресторанів по всій країні, які стали партнерами ютубера й виконують замовлення.
Сам же MrBeast займається маркетингом, рекламуючи бургери майже 90 млн своїх підписників на YouTube. Далі він і ресторани ділять прибутки від замовлень. Наразі в рамках цього партнерства продали 5 млн сендвічів.
#2 | Джейк Пол
$45 млн
Гляньте, хто повернувся: Пол знову потрапив до цього списку. Останнього разу він був у ньому в 2018-му із $21,5 млн заробітків – переважно завдяки своїм досягненням у боксі. Минулого року він брав участь у трьох розкручених боях із двома бійцями MMA: один бій із Беном Аскреном і два з Тироном Вудлі. (Пол переміг у всіх трьох.) Бокс, який став достатньо популярним серед скандальних зірок, чудово підійшов Полу, який сам потрапляв у неприємні публічні ситуації.
Він був одним із найпопулярніших блогерів, доки його брат Логан не запостив у грудні 2017-го відео, зняте у японському лісі, що має сумну славу місця для самогубств. Фанатам це аж ніяк не сподобалося – вони назвали це кричущим несмаком, і наслідки цього зачепили обох братів. Спонсори від них відмовилися, а YouTube демонетизував їх.
Тепер вони знову можуть заробляти на рекламі в YouTube, але Джейк значно рідше викладає відео, ніж колись, і тепер переважно використовує свою сторінку на платформі для просування своєї боксерської карʼєри, яка тепер приносить 90% його заробітків.
#3 | Markiplier
$38 млн
Небагато зірок соціальних медіа можуть так просувати свій мерч, як це робить Markiplier, який показав особливо високі продажі футболок, худі та інших речей з його серії Unus Annus. Це стало основною причиною того, що його заробітки збільшилися майже вдвічі порівняно з оцінкою його заробітків у попередньому списку. (Ті відео серії Unus Annus були колаборацією з іншим ютубером, Ітаном Нестор-Дарлінгом, і транслювалися на каналі Markiplier з 2019-го. Рік по тому Markiplier навмисно усі їх видалив.)
Далі Markiplier планує стати телезіркою. У 2021-му він зняв телеадаптацію «Межі сну», постапокаліптичного трилеру, який він спершу начитав як подкаст у 2019-му; однак проєкту все ще потрібен «дім», і ютубер сподівається цього року продати свій серіал компанії типу Netflix чи Hulu. Markiplier залишається популярним на YouTube (31 млн підписників), завоювавши славу завдяки відео, в яких він грає в відеоігри на зразок Five Nights at Freddy’s (події гри відбуваються у піцерії з привидами).
#4 | Rhett and Link
$30 млн
Те, що починалося як двійко друзів, які ведуть ботанське щоденне ток-шоу Good Mythical Morning («Доброго міфічного ранку»), виросло до масштабів імперії зі спінофами і розширенням бренду, що підвищило їхню кількість переглядів і заробітків на YouTube.
Одним з їхніх найуспішніших проєктів стала серія кулінарних відео Mythical Kitchen («Міфічна кухня»), ведучим яких став Джош Шерер. Шоу, якому два роки, вже має 1,8 млн підписників на YouTube.
Іншим проєктом став їхній фонд Mythical Accelerator, через який вони планують інвестувати $5 млн в інших ютуберів. (Перша така угода на нерозголошену суму була укладена у 2021-му, за якою вони підтримали багатообіцяючого новачка Джарвіса Джонсона.)
А у жовтні вони виконали прохання фанатів відступити від свого формату шоу для всієї родини і провели двогодинний прямий ефір 18+, на який вони продали 70 000 квитків по $50 за кожен.
#5 | Unspeakable
$28,5 млн
Unspeakable ніяк не перестане теревенити про Minecraft, відеогру, яка нині є невідʼємною частиною дитинства. Понад 20 млн людей підписалися на його канали на YouTube, де він постить відео, у яких грає в Minecraft та інші ігри. В інших кліпах робить різноманітні речі, типу заповнює кімнату живими алігаторами.
Він народився у Хьюстоні під імʼям Натан Грем і останні 10 років постійно викладає свої відео на YouTube. Минулого року Unspeakable продав каталог своїх YouTube-відео компанії Spotter, ставлячи на те, що отримані кошти зможе використати на те, щоб швидше розвинути свій бізнес, а не чекати, доки відео зможуть приносити доходи від реклами. (Spotter тепер один із найбільших незалежних власників YouTube-контенту, підписавши за останні роки кілька угод на зразок тієї, яку вони запропонували Unspeakable.) Наразі грошей від Spotter Unspeakable вистачило, щоб дебютувати в цьому списку.
#6 | Nastya (Настя)
$28 млн
Настя теж уклала минулого року угоду зі Spotter, продавши права на свої старі YouTube-відео за готівку, але зберегла права на всі свої нові відео. Семирічна дівчинка, яка з батьками емігрувала у Штати з Росії, залучила 87,5 млн підписників на свій канал Like Nastya, де вона показує своє життя, як є. (Хіти 2021-го: відео про те, як вона прикрашає тістечка до Гелловіну, і про те, як вона проводить час зі своїми найкращими друзями Евелін і Адріаном.) Окрім грошей від Spotter, Настя і її корпоративні помічники розширили бренд дівчинки, додавши лінію мерчу й колекцію NF-токенів.
#7 | Раян Каджі
$27 млн
Раян завів собі YouTube-канал у вразливому віці – чотирьох років, викладаючи відео з оглядами іграшок і про те, як він ними грається. Тепер хлопчику 10, і його батьки та інші наглядачі за його бізнес-інтересами, серед яких колишній виконавчий директор Disney Кріс Вільямс, усе більше зосереджені на тому, щоб утримати на плаву справу хлопця, який росте і скоро переросте іграшки.
Вони сподіваються, що відповіддю стане анімований персонаж, який буде співведучим разом із Раяном. (У цій справі вони трохи просунулися. Один такий персонаж – це Red Titan, дитина-супергерой із червоним плащем і помітною схожістю на Раяна; мальований персонаж став достатньо популярним, щоб останні два роки зʼявлятися у формі повітряної кулі на відомому параді до Дня подяки від Macy’s.)
Наразі його головний канал Ryan’s World стабільно має 31 млн підписників і величезну лінію брендового мерчу та іграшок, які продаються у великих мережах, таких як Target і Walmart.
#8 | Dude Perfect
$20 млн
Якщо щось здається вам небезпечним, то такі річ буде золотою жилою для цієї спортивно-комедійної пʼятірки (близнюки Кобі і Корі Коттони, Ґарретт Гілберт, Коді Джонс і Тайлер Тоні). У їхніх відео можна побачити щось на зразок жиму лежачи 200 кг під водою і проходження по крилах біплана під час польоту.
Що може бути кращим за перегляд трюків онлайн? Дивитися на них особисто і власними очима: цього року хлопці вирушать у свій третій тур із виступами наживо в 24 містах.
А для сміливців вони минулого року випустили книжку «101 трюк, підказки та різні круті штуки» (101 Tricks, Tips, and Cool Stuff), 250 сторінок із фото трюків і покроковими інструкціями для їхнього виконання.
#9 | Логан Пол
$18 млн
Як і його брат Джейк, Логан повертається до списку після того, як скандал 2017-го вибив їх зі складу найпопулярніших. Як і Джек, Логан пішов у бокс. Минулого червня у нього був бій із колишнім чемпіоном світу Флойдом Мейвезером, але так як це був показовий бій, офіційного переможця не визначали. Намагаючись реабілітувати свій імідж, Логан одним із перших випустив NF-токен, який продав за $5 млн у лютому, а його подкаст Impaulsive зібрав понад 100 млн переглядів на YouTube за останній рік.
#10 | Престон Арсмент
$16 млн
Престон керує кількома YouTube-каналами, але назва його найпопулярнішого каналу PrestonPlayz говорить про все, що вам потрібно знати про хлопця: він багато грає у відеоігри, переважно Minecraft. Майже 12 млн людей підписані на цей чотирирічний канал, який добре дотримується обраної тематики: в одному з нещодавніх відео він створив ігрову Minecraft-версію випробувань із серіалу «Гра в кальмара».
— Джастін Бірнбаум і Бретт Найт доповнили репортаж.
Методологія
Тут представлені оцінки заробітків від 1 січня по 31 грудня 2021-го. Це відрізняється від періодів, які ми враховували у своїх попередніх списках – від червня до червня відповідних років. Суми представлені до сплати податків; комісійні агентам, менеджерам та адвокатам не віднімалися. Оцінку заробітків здійснено на основі даних від Captiv8, SocialBlade і Pollstar, а також інтервʼю з інсайдерами індустрії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.