Найбільш високооплачувані зірки TikTok у 2021-му разом заробили $55,5 млн, що на 200% більше, ніж у році попередньому
Фільми, телешоу, лінії одягу і виступ у Медісон-сквер-гарден. За останній рік заробітки найбільших зірок TikTok злетіли до небес, на що частково вплинуло те, що їхня слава вийшла за межі платформи, яка зробила їх знаменитостями.
Це доводять сестри, які зайняли перші два місця цього рейтингу найбільш високооплачуваних тіктокерів – Чарлі та Діксі ДʼАмеліо (Charli і Dixie D’Amelio). Їх часто порівнюють із сестрами Кардашʼян, а тепер у них теж є своя програма – «Шоу ДʼАмеліо» (The D’Amelio Show) на каналі Hulu. Його премʼєра відбулася у вересні і два місяці по тому його продовжили на другий сезон.
У грудні Діксі виступила у Медісон-сквер-гарден та в девʼяти інших концертних залах із серією концертів Jingle Ball на одній сцені із Едом Шираном і Jonas Brothers. Разом сестри започаткували прибутковий бренд Social Tourist у партнерстві із ритейлером Hollister, який продає продукти бренду у близько 500 своїх магазинів. Все це допомогло сестрам разом заробити $27,5 млн, що суттєво більше за майже $7 млн роком раніше.
А тим часом Еддісон Рей знялася у фільмі від Netflix «Це все він» і підписала угоду зі стримером на ще кілька фільмів. Джош Річардс також зʼявився у фільмі від Netflix «Під вогнями стадіону» і започаткував власну продюсерську компанію CrossCheck Studios за підтримки Марка Волберга.
Загалом найбільш високооплачувані тіктокери у 2021-му заробили $55,5 млн, що на 200% більше, ніж коли ми підраховували їхні заробітки у 2020-му. І хоч вони переключили свою увагу з TikTok, вони все ще отримують значну частину грошей – зазвичай від 30% до 50% – від спонсорського контенту, коли корпорації платять тіктокерам за рекламу своїх продуктів.
Тепер, коли TikTok може похвалитися понад мільярдом користувачів по всьому світу, компанії на кшталт Amazon, Louis Vuitton і McDonald’s почали добре платити за таку рекламу. Зіркові тіктокери можуть виставляти рахунок аж на пів мільйона доларів за один пост, хоч зазвичай вони отримують від $100 000 до $250 000 за пост, що майже вдвічі більше, ніж зірки списку 2020-го.
Тіктокери розуміють аудиторію, до якої намагаються дістатися ці компанії, адже вони самі приблизно того ж віку. Всі найбільш високооплачувані зірки платформи молодші за 25 років. Ще один факт про TikTok: тут слава і гроші можуть швидко приходити і йти, як доводить приклад цьогорічних новачків списку – Белли Порч, Авані Ґреґґ і Кріс Коллінс.
1. Чарлі ДʼАмеліо
$17,5 млн
133 млн підписників
Ніхто не може зрівнятися із Чарлі, у якої найбільше підписників на платформі та купа спонсорських контрактів і пропозицій. Вона рекламує Invisalign, косметику Morphe і віднедавна – Dunkin’ Donuts.
На початку 2021-го Hollister запустив спільний проєкт Social Tourist із Чарлі та її сестрою Діксі. Схоже, що підлітки у захваті від продуктів нового бренда. Френ Горовіц, гендиректорка материнської компанії ритейлера Hollister, зауважила, що саме товари від Social Tourist великою мірою сприяли майже 10-відсотковому зростанню продажів ритейлера у вересні 2021-го.
Окрім програми каналу Hulu Чарлі і Діксі дебютували ще й у шоу від Snap у листопаді. Charli vs. Dixie – це 10 мініепізодів для ТБ. У них сестри змагаються у чомусь – хто краще пече, хто виграє у настільній грі, – продовжуючи розігрувати звичайне життя на камеру.
2. Діксі ДʼАмеліо
$10 млн
57 млн підписників
Діксі хоч і старша, але більшість її слави і заробітків, серед яких угоди із Hollister, Hulu і Snap, повʼязані із її більш популярною сестрою Чарлі. (У Діксі 57 млн підписників, а у Чарлі – 133 млн).
Щоб вийти з тіні, Діксі почала робити карʼєру як поп-співачка – цілеспрямована спроба змінити свою репутацію милої і правильної сусідської дівчини, що допомагає родині ДʼАмеліо заробляти мільйони. У 2021-му вона випустила дві пісні: Psycho, до якої долучилася реперка Rubi Rose і яка зайняла 25-те місце у американському поп-чарті за версією Billboard, і F–kBoy, запозичивши термін, який вигадало покоління Z для позначення розпусного молодика.
Різдвяними святами Діксі вирушила у тур разом із концертною програмою Jingle Ball, виступивши у Далласі, Бостоні і Чикаго. Щодо контенту, то вона дала фанатам доступ не лише до свого родинного життя, а й до особистого. Twitter майорить її різноманітними «няшними» відео із нею і її хлопцем Ноа Беком, ще одним популярним тіктокером, який, схоже, готується стати ще одним діловим партнером дівчини.
3. Едісон Рей
$8,5 млн
86 млн підписників
Найбільша подія у світі Рей цього року – це її співпраця із Netflix. Вона виконала головну роль у «Це все він», для якої їй не потрібно було надто перейматися дослідженням характеру персонажу. У цьому фільмі вона грає популярну в соцмережі старшокласницю, яка здійснює перевтілення ботана для випускного балу. (Це римейк фільму «Це все вона» із Фреді Принцем-молодшим і з таким само складним сюжетом, які і відео у TikTok.)
Коли у серпні відбулася його премʼєра, він недовго займав перше місце серед найпопулярніших фільмів на стримінговій платформі у 78 країнах. За місяць по тому Netflix оголосив про нову угоду з Рей на ще кілька фільмів, але більше нічого про угоду невідомо.
Окрім Голлівуду, у Рей є прибуткові спонсорські угоди із American Eagle, головним конкурентом Hollister (партнер сестер ДʼАмеліо). У неї своя лінія Item Beauty – спільний проєкт зі стартапом декоративного макіяжу Madeby Collective, – яка продає туш Lash Snack та інші продукти в магазинах на зразок Sephora.
4. Белла Порч
$5 млн
87 млн підписників
Трохи більше ніж за рік статус Порч різко змінився, і тепер вона третя за кількістю підписників на платформі. Її шлях до слави почався у серпні 2020-го, коли вона запостила дурнувате відео із ліпсінком пісні M to B британського репера; воно стало найпопулярнішим відео 2020-го на TikTok (за кількістю переглядів).
Вона народилася на Філіппінах і виросла в Техасі; ще з дитинства полюбляла виступати і співати, але її батьки не хотіли, щоб вона йшла у шоу-бізнес. Тому після школи Порч служила механіком вертольотів у Військово-морських силах США.
Але її батьки даремно хвилювалися. Спонсори її обожнюють, а за останній рік вона знялася у рекламі для Google, Prada і Tinder. У травні Порч випустила свій перший сингл Build a Bitch (№56 у поп-чарті Billboard), показавши цим, що далі свою карʼєру вона планує розвивати у музиці.
4. Джош Річардс
$5 млн
26 млн підписників
Бренди не переймаються його прихильністю до бро-культури, яка добре проглядається на його сторінці у TikTok: він уклав спонсорські угоди із Amazon, CashApp та іншими. Ця його прихильність дає теми для обговорень у його подкасті BFFs від студії Barstool Sports, який він веде разом зі старшою версією себе, засновником Barstool Дейвом Портним. (Попередні теми: NF-токени, випуск у купальниках Sports Illustrated, азартні ігри, Леонардо Ді Капріо.)
Річард із радістю застосував свою частково тваринну натуру до решти своїх комерційних справ. Так, наприклад, у нього є енергетичний напій Ani, який продається у таких великих мережах, як Walmart, і фірма венчурного капіталу Animal Capital. Його венчурна фірма зібрала $15 млн і вклала гроші у все, від PearPop (застосунок для інфлюенсерів), в якому вони знаходять партнерів для колаборацій, до Colossal, лабораторії генної інженерії, яка прагне воскресити мамонтів.
5. Кріс Коллінс
$4,75 млн
42 млн підписників
Як і Порч, Коллінс – це приклад того, як хтось дуже швидко може завоювати славу і заробити на TikTok. До пандемії Коллінс була перукаркою у Ванкувері. Коли COVID-19 на деякий час позбавив її роботи, вона за порадою брата завантажила TikTok і з того часу викладає гумористичні скетчі. Вона грає низку постійних персонажів, багато з яких засновані на членах її родини, серед яких і її мама-іммігрантка.
Це допомогло їй привабити 41 млн підписників на TikTok, більшість із яких приєдналися минулого року. Крім того, ці кумедні відео набирають популярність і у YouTube, де у неї 4,5 млн підписників. (І це чималий успіх. Традиційні для TikTok відео – ліпсінк, танці – не надто популярні на YouTube, який більш прихильний до довших відео із трохи глибшим сенсом.)
Гумор Коллінс підходить для всієї родини, тому такі бренди, як Hershey, Lionsgate і Pantene, злетілися на неї як мухи на мед і закидали її спонсорськими пропозиціями.
5. Авані Ґреґґ
$4,75 млн
39 млн підписників
Влітку 2019-го Ґреґґ стала популярною на TikTok як Clown Girl, виставляючи мейкап-тьюторіали, у багатьох з яких вона була розмальована так само яскраво, як Гарлі Квін – білі контактні лінзи, червоні і блакитні зірочки на обличчі. Того ж року вона пішла з роботи лайфгарда і переїхала із сільської Індіани у Лос-Анджелес.
У Каліфорнії вона стала одним із оригінальних членів Hype House, групи інфлюенсерів, формування якої у грудні 2019-го ознаменувало прихід TikTok у поп-культуру.
Із нещодавнього – Ґреґґ отримала роль в останньому сезоні Chicken Girls, вебсеріалу про шкільних подруг, в якому вона зіграє капітана шкільної команди групи підтримки. Також вона знялася у власному шоу від Snap.
Схоже, що світу замало Ґреґґ та інших молодих тіктокерів: відоме видавництво Simon & Schuster замовило автобіографію у Ґреґґ. Книжка, яка вийшла минулого лютого, називається Backstory: My Life So Far («За лаштунками. Моя історія»).
Методологія
Ми розглянули найбільш високооплачуваних зірок, чия слава почалася з TikTok. Тому до цього списку не увійшли активні на платформі знаменитості, такі як Вілл Сміт і Джейсон Деруло. Ми враховували заробітки тіктокерів у період від 1 січня 2021-го по 31 грудня 2021-го. Під час формування попереднього такого списку ми враховували заробітки в період від липня 2019-го по липень 2020-го.
Ще одна відмінність: до попереднього списку ми взяли тих, хто, за нашими оцінками, заробив мільйон доларів завдяки TikTok протягом тих 12 місяців. Із підвищенням розцінок на спонсорський контент заробити мільйон не так вже і складно, тому, щоб потрапити у топ-5 цього року, треба було заробити мінімум $4,75 млн, що суттєво більше за наш попередній прохідний барʼєр.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.