Засновник і СЕО другої за виторгом аграрної компанії України Юрій Косюк, 56, понад п’ять років здійснює трансформацію бізнес‑моделі МХП. Її мета – наблизитися до тарілки клієнта, перетворивши найбільшого виробника курятини на кулінарну компанію. Як успіхи
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Цей матеріал – частина спецвипуску журналу Forbes Ukraine «Хто є хто в українському бізнесі»: «портрети» 303 СЕО провідних компаній України у 33 галузях економіки, або ґрунтовний путівник українським світом лідерів бізнесу.
За два роки великої війни найбільший виробник та експортер курятини в Україні МХП збільшив річні інвестиції в 1,8 раза, до $263 млн. Більша частина з них – інвестиції у розвиток кулінарного бізнесу. Кулінарна модель передбачає, що виробництво курятини, яка приносить МХП 60% виторгу, стане лише частиною бізнес‑ланцюжка. Кінцевий продукт – це їжа, готова або напівфабрикати.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.