15 українських масмаркет-брендів одягу 2024 року
«Поставив швейну машинку в гаражі і відшивав спідниці», – так про початок шляху розповідає засновник Goldi Олег Червонюк. Перші 10 років він продавав свій одяг на ринках. Тільки на Хмельницькому речовому ринку у Червонюка було 10–15 торгових точок. Наразі у Goldi пʼять фабрик із виробництва тканини та одягу, а мережа фірмових магазинів налічує приблизно 40 точок.
Goldi – сімейний бізнес. Олег займається виробництвом, його дружина Галина – торгівлею та розвитком компанії. Конкурентна перевага Goldi, на думку колеги-конкурента Адре Тана: «У них повний цикл – це унікальна ситуація для української компанії». «Я об’їздив і вивчав понад 700 світових підприємств, оборот яких не менше пів мільярда доларів на рік», – розповідав Forbes у листопаді 2023-го Червонюк.
Під час війни у Харкові згорів склад Goldi, де зберігалася тканина на $800 000 і було зруйновано кілька магазинів.
Попри війну, у 2022 році виторг Goldi зріс на 22%, до 735,4 млн грн, – компанія змогла скористатися тим, що більшість іноземних брендів масмаркету зупинили роботу в Україні. Goldi вдалося зберегти позиції й після повернення Zara та H&M. За перше півріччя 2024-го виторг зріс ще майже на 12%, порівняно з аналогічним періодом минулого року.