Медійність підрозділів – вимога війни XXI століття. За найпопулярнішими частинами – «Азов», Третя штурмова, «Хартія», «Вовки Да Вінчі» – стежать сотні тисяч підписників у соцмережах. Популярність генерує для захисників десятки мільйонів гривень у донатах. Хто найвправніший у битві фандрейзингу?
📲 Forbes Ukraine у WhatsApp. Підписуйтесь й читайте головне про бізнес та економіку
Першого листопада, на день народження полеглого Героя України Дмитра Коцюбайла (Да Вінчі), його побратими запланували збір «Один зі зграї». Метою було залучити 10 млн грн. Механіку придумали після бойового завдання, під час приготування пельменів, розповідає керівниця медичної служби батальйону та дівчина Да Вінчі Аліна Михайлова.
Того ж вечора вона запросила до збору зірок, інфлюенсерів та журналістів. Понад 30 відомих українців – співачка Тіна Кароль, стендапер Антон Тимошенко, блогер Ігор Лаченков, стример Михайло Лебіга – відкрили дружні «банки» для збору. За 10 днів зібрали 14 млн грн, на які батальйон закупив квадрокоптери, РЕБ і машину швидкої допомоги.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.