Категорія
Війна
Дата

Forbes Digital

Бригада як стартап. Як Третя штурмова поповнює ряди новобранців за допомогою YouTube, «Двіжів» і «тижнів штурмовика» і цим реформує архаїчну військову культуру

9 хв читання

3-тя штурмова, третя штурмова /В'ячеслав Ратинський

Всупереч тренду. Поки в країні проблеми з мобілізацією, до Третьої штурмової добровільно приєднується молодь. Фото В'ячеслав Ратинський

В українській армії приблизно 100 бригад. В одній із наймолодших, Третій штурмовій, – постійний приплив новобранців. Як вона залучає цивільних до смертельно небезпечної роботи?

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Крізь очі новоприбулого: чому молодь вступає до лав 3-ї штурмової

Парламент другий місяць намагається оновити правила мобілізації, аби знайти нові джерела поповнення війська. Тим часом Третя штурмова бригада впевнено рекрутує нових бійців. За два роки війни її управлінська команда побудувала потужний бренд. Як вона його використовує?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд