Категорія
Війна
Дата

Бригада як стартап. Як Третя штурмова поповнює ряди новобранців за допомогою YouTube, «Двіжів» і «тижнів штурмовика» і цим реформує архаїчну військову культуру

3-тя штурмова, третя штурмова /В'ячеслав Ратинський

Всупереч тренду. Поки в країні проблеми з мобілізацією, до Третьої штурмової добровільно приєднується молодь. Фото В'ячеслав Ратинський

В українській армії приблизно 100 бригад. В одній із наймолодших, Третій штурмовій, – постійний приплив новобранців. Як вона залучає цивільних до смертельно небезпечної роботи?

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Крізь очі новоприбулого: чому молодь вступає до лав 3-ї штурмової

Парламент другий місяць намагається оновити правила мобілізації, аби знайти нові джерела поповнення війська. Тим часом Третя штурмова бригада впевнено рекрутує нових бійців. За два роки війни її управлінська команда побудувала потужний бренд. Як вона його використовує?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні