Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
06:43 хвилин
Щоб досягти мільйонного виторгу, засновнику Myroniuk Consulting Андрію Миронюку потрібно щомісяця продавати близько 2500 карткових наборів Mudri. Проте бізнес-ігри – вузька ніша й найменш динамічна серед настільних і карткових ігор. Яка його стратегія?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Бізнес-консультант Андрій Миронюк запустив новий напрям – карткові набори для підприємців і тих, хто хоче ними стати. Перший продукт під брендом Mudri вийшов у грудні 2024 року – це пробна партія карткової гри зі стратегування. За два місяці команда створила ще п’ять наборів і продовжує розширювати лінійку.
Миронюк працює у сфері реклами та консалтингу з 2010 року. Шість років тому заснував власну компанію, проводить сесії зі стратегування. Серед клієнтів – EVA, МХП, Ощадбанк, Visa.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.