Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Картковий бізнес. Консультант Андрій Миронюк створив навчальні карткові набори для підприємців. Чи може стартап збільшити продажі до $1 млн за рік

4 хв читання

Карткові набори для бізнесу Mudri /колаж Аліна Кохан для Forbes Ukraine

У 2024 році продажі бізнес-ігор зросли приблизно на 5%, за даними «Епіцентру» Фото колаж Аліна Кохан для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:43 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:43

Щоб досягти мільйонного виторгу, засновнику Myroniuk Consulting Андрію Миронюку потрібно щомісяця продавати близько 2500 карткових наборів Mudri. Проте бізнес-ігри – вузька ніша й найменш динамічна серед настільних і карткових ігор. Яка його стратегія?

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — річний доступ до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Деталі та замовлення

Бізнес-консультант Андрій Миронюк запустив новий напрям – карткові набори для підприємців і тих, хто хоче ними стати. Перший продукт під брендом Mudri вийшов у грудні 2024 року – це пробна партія карткової гри зі стратегування. За два місяці команда створила ще п’ять наборів і продовжує розширювати лінійку. 

Миронюк працює у сфері реклами та консалтингу з 2010 року. Шість років тому заснував власну компанію, проводить сесії зі стратегування. Серед клієнтів – EVA, МХП, Ощадбанк, Visa. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні