Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
06:43 хвилин
Щоб досягти мільйонного виторгу, засновнику Myroniuk Consulting Андрію Миронюку потрібно щомісяця продавати близько 2500 карткових наборів Mudri. Проте бізнес-ігри – вузька ніша й найменш динамічна серед настільних і карткових ігор. Яка його стратегія?
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — річний доступ до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Деталі та замовлення
Бізнес-консультант Андрій Миронюк запустив новий напрям – карткові набори для підприємців і тих, хто хоче ними стати. Перший продукт під брендом Mudri вийшов у грудні 2024 року – це пробна партія карткової гри зі стратегування. За два місяці команда створила ще п’ять наборів і продовжує розширювати лінійку.
Миронюк працює у сфері реклами та консалтингу з 2010 року. Шість років тому заснував власну компанію, проводить сесії зі стратегування. Серед клієнтів – EVA, МХП, Ощадбанк, Visa.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.