Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Kontapel хоче підкорити своїм контабасом Україну та США. Чи це реально? Розмова співзасновника з директором агенції Grape Антоном Андрусяком та CEO Nemiroff Юрієм Сорочинським

5 хв читання

Андрусяк, Пелех, Сорочинський /колаж Анастасія Савеленко

Унікальний смак не є визначальним. Щось інше має бути унікальним, аби споживач вас запам’ятав і купував саме ваш продукт. Фото колаж Анастасія Савеленко

Компанія Kontapel виробляє український традиційний бітер на бруньках смородини з 2022 року. Чи є у нього шанси закріпитися на ринку, де панують Aperol, Campari та інші світові гіганти, покладаючись лише на унікальні смакові якості?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

У 2018 році, купивши сільську хату в Закарпатті, брати Роман та Андрій Пелехи натрапили на 90 л контабасу 1993 року і зошит з рецептами XVIII століття. Вони вирішили відродити традиційний український бітер на смородинових бруньках і в 2022 році запустили бренд Kontapel.

Інвестувавши 9 млн грн у виробництво під Києвом, компанія за 2024 рік розлила 15 000 пляшок і вже почала експорт до США, Японії та Європи. Бренд орієнтується на українські традиції й нову алкогольну культуру, яка характеризується зростанням інтересу до локальних продуктів. Виторг за 2024 рік, за даними компанії, – 2 млн грн. План Пелехів – досягти 20 млн виторгу до кінця 2025 року.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні