Андрій Галицький довго шукав формат пекарні, яку можна було б масштабувати в системну компанію. Численні помилки допомогли учаснику списку Next 250 винайти власний рецепт успіху. Мережа Lviv Croissants продає круасани виключно власного виробництва, а бізнес масштабується за франшизою.
⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням
Підприємець Андрій Галицький, 42, був у захваті, коли у 2012 році біля львівського вокзалу зʼявилося нове кафе «Франс.уа». «Я мріяв про таку пекарню», – згадує він. Галицький навіть звернувся по франшизу до власника Fedets Family Group Олександра Федця, але на той момент у Львові вже був ексклюзивний франчайзі.
Мрія Галицького здійснилася, але не так. У 2015 році він відкрив власну пекарню Lviv Croissants, а за вісім років мережа виросла до понад 160 закладів: 153 знаходяться в Україні (з них 126 відкриті за франшизою), та ще 11 – у Польщі. Компанія має власне виробництво, а в мережі працює 1200 працівників. Виторг у 2021-му склав 800 млн грн, у 2022-му – 1 млрд грн. «Ідея бутерброда не нова, але я ще не бачила, щоб хтось робив це в круасані», – говорить Ольга Насонова, ресторанна експертка та засновниця компанії «Ресторанний консалтинг». Які помилки допомогли Галицькому та партнерам розбудувати національну мережу пекарень.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.