Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Мільйон не задовольняє потреби». Бренд одягу Дарії Білої живе без бізнес-стратегії та на інвестиції чоловіка, співзасновника monobank. У чому ризик? Краш-тест

7 хв читання

Дарія Біла, Лідія Сметана, Олександр Хмиров, Ельвіра Гасанова. /Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Дарія Біла, Лідія Сметана, Олександр Хмиров, Ельвіра Гасанова. Фото Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Дарія Біла виробляє і продає дорогий одяг лімітованими колекціями, надихаючись театром. Вона впевнена: абсолютна творчість може бути фундаментом бізнесу, а писати бізнес-стратегію варто, коли зʼявиться практичний досвід. Запрошені Forbes експерти спробували її переконати.

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

Влітку 2024 року Дарія Біла запустила преміальний бренд одягу MY THEATRE by Dariia Bila. Це не перший бізнес Білої, яка за професією театральна художниця. З 2019‐го вона розвиває проєкт «Містер подушка», це серія дитячих книг, для яких вона вигадує сюжети та малює ілюстрації.

До того ж Біла зблизька бачила створення і зліт одного з найуспішніших українських бізнесів – monobank: вона дружина співзасновника Михайла Рогальського.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні