Objerky, Sneco, корисний перекус /Фото Facebook
Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Нерівний бій з чіпсами. Виробники здорових перекусів прориваються на український ринок снеків, де фокус не на здоровому харчуванні. Як вони роблять бізнес на десятки мільйонів гривень

3 хв читання

Продукція бренду сушеного м'яса Objerky Фото Фото Facebook

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:36 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:36

Українські виробники органічних перекусів продають продукції на десятки мільйонів гривень. Наскільки легко створити власний продукт у цій ніші та чи перспективна вона? Forbes зібрав кейси трьох виробників.

Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟

Потенційні конкуренти – всі снеки на полиці, розповідає співвласник компанії «Драйд Фудз» Кирило Шиянов. У 2010-му заснував виробництво сушеного м’яса на індіанський манір Objerky, за девʼять місяців 2024-го продав його та інших органічних перекусів на 44,5 млн грн, за даними YouControl. «Орієнтувався на світові тренди», – розповідає підприємець.

У країні крута сировинна база для органічних перекусів, але мало бізнесів створюють додану вартість, каже співзасновник бренду сирних снеків snEco Вадим Гришин. «Якщо у людей є купівельна спроможність, вони схильні обирати здорові снеки», – розповідає він. Через два роки від запуску компанія продала 70 000 пачок на 3 млн грн, виторг у 2024-му – близько 20 млн грн, за даними засновників. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні