Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
06:36 хвилин
Українські виробники органічних перекусів продають продукції на десятки мільйонів гривень. Наскільки легко створити власний продукт у цій ніші та чи перспективна вона? Forbes зібрав кейси трьох виробників.
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
Потенційні конкуренти – всі снеки на полиці, розповідає співвласник компанії «Драйд Фудз» Кирило Шиянов. У 2010-му заснував виробництво сушеного м’яса на індіанський манір Objerky, за девʼять місяців 2024-го продав його та інших органічних перекусів на 44,5 млн грн, за даними YouControl. «Орієнтувався на світові тренди», – розповідає підприємець.
У країні крута сировинна база для органічних перекусів, але мало бізнесів створюють додану вартість, каже співзасновник бренду сирних снеків snEco Вадим Гришин. «Якщо у людей є купівельна спроможність, вони схильні обирати здорові снеки», – розповідає він. Через два роки від запуску компанія продала 70 000 пачок на 3 млн грн, виторг у 2024-му – близько 20 млн грн, за даними засновників.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.