Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Створили всередині компанії власний мініпродакшн». Бренд одягу One by One запартнерився з проєктом «Холостяк». На яких умовах і що це дає?

5 хв читання

Партнерство One by One і «Холостяк» /пресслужба Starlight Media

Перший випуск проєкту «Холостяк» з Тарасом Цимбалюком Фото пресслужба Starlight Media

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:48 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:48

Бренд One by One зробив ставку на телебачення і став партнером проєкту «Холостяк» на весь сезон. Скільки коштує та чи окупається така співпраця?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Український бренд одягу One by One виступив офіційним fashion-партнером 14-го сезону проєкту «Холостяк». Прем’єра першого випуску відбулася 17 жовтня 2025 року на телеканалі СТБ, а головним героєм став актор Тарас Цимбалюк. 

Новий сезон почався з рекорду: перший епізод «Холостяка» переглянули понад 2,9 млн глядачів, за даними панелі телевимірювань Nielsen. Серед них – 35% молодих жінок і 19% комерційної аудиторії 18–54 років, яку найбільше цінують рекламодавці. Це найкращий старт за всю історію шоу, повідомляють у медіагрупі Starlight Media.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні