Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Вийдемо в окупність за 9-12 місяців». Засновники бренду одягу Kachorovska вклали понад 1 млн грн у відкриття галереї. Як вони планують на ній заробляти

3 хв читання

качаровська /надано пресслужбою

Засновники MISTRIKA вклали в відкриття галереї понад 1 млн грн. Фото надано пресслужбою

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:35 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:35

14 березня 2025 року в Києві відкривається галерею MISTRIKA. Це новий напрямок бізнесу засновників бренду Kachorovska Аліни і Руслана Очеретяного в партнерстві з режисером Максимом Бернадським. Які перспективи MISTRIKA? 

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — річний доступ до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Деталі та замовлення

«Галерея на Подолі – моя особиста мрія. Імпульсом став запит на дослідження власної культурної ідентичності», – каже Аліна Очеретяна (Качаровська) про відкриття MISTRIKA. З 2013 року вона спільно з чоловіком Русланом Очеретяним розвиває компанію Kacho Group, в яку в 2025-му входить бренд взуття, сумок та одягу Kachorovska. Виторг компанії в 2022 році 75 млн грн. «Приріст за 2024 рік — понад 50% відносно 2023-го», – каже Очеретяна не називаючи виторгу. Які цілі нового бізнесу? 

Мета MISTRIKA – популяризація сучасного українського мистецтва і продаж картин, як форми інвестування, колекціонування та доповнення інтер‘єрів, розповідає Очеретяний. «Руслан пише картини, я курувала виставку фотографій», – говорить Аліна Очеретяна про мистецький бекграунд. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні