Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:35 хвилин
14 березня 2025 року в Києві відкривається галерея MISTRIKA. Це новий напрямок бізнесу засновників бренду Kachorovska Аліни і Руслана Очеретяних у партнерстві з режисером Максимом Бернадським. Які перспективи MISTRIKA?
Шукаємо 250 малих та середніх бізнесів, які змінюють правила гри. Якщо ваша компанія стрімко зростає та має амбіції стати лідером ринку — подайте заявку до Next250!
«Галерея на Подолі – моя особиста мрія. Імпульсом став запит на дослідження власної культурної ідентичності», – каже Аліна Очеретяна (Качоровська) про відкриття MISTRIKA. З 2013 року вона спільно з чоловіком Русланом Очеретяним розвиває компанію Kacho Group, до якої в 2025-му входить бренд взуття, сумок та одягу Kachorovska. Виторг компанії в 2022 році 75 млн грн. «Приріст за 2024 рік – понад 50% відносно 2023-го», – каже Очеретяна, не називаючи виторгу. Які цілі нового бізнесу?
Мета MISTRIKA – популяризація сучасного українського мистецтва і продаж картин як форми інвестування, колекціонування та доповнення інтер‘єрів, розповідає Очеретяний. «Руслан пише картини, я курувала виставку фотографій», – говорить Аліна Очеретяна про мистецький бекграунд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.