Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Вийдемо в окупність за 9–12 місяців». Засновники бренду одягу Kachorovska вклали понад 1 млн грн у відкриття галереї. Як вони планують на ній заробляти

3 хв читання

качаровська /надано пресслужбою

Засновники MISTRIKA вклали у відкриття галереї понад 1 млн грн. Фото надано пресслужбою

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:35 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:35

14 березня 2025 року в Києві відкривається галерея MISTRIKA. Це новий напрямок бізнесу засновників бренду Kachorovska Аліни і Руслана Очеретяних у партнерстві з режисером Максимом Бернадським. Які перспективи MISTRIKA? 

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Галерея на Подолі – моя особиста мрія. Імпульсом став запит на дослідження власної культурної ідентичності», – каже Аліна Очеретяна (Качоровська) про відкриття MISTRIKA. З 2013 року вона спільно з чоловіком Русланом Очеретяним розвиває компанію Kacho Group, до якої в 2025-му входить бренд взуття, сумок та одягу Kachorovska. Виторг компанії в 2022 році 75 млн грн. «Приріст за 2024 рік – понад 50% відносно 2023-го», – каже Очеретяна, не називаючи виторгу. Які цілі нового бізнесу? 

Мета MISTRIKA – популяризація сучасного українського мистецтва і продаж картин як форми інвестування, колекціонування та доповнення інтер‘єрів, розповідає Очеретяний. «Руслан пише картини, я курувала виставку фотографій», – говорить Аліна Очеретяна про мистецький бекграунд. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні