Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
07:36 хвилин
День святого Валентина українські бізнеси конвертували в збільшення прибутків. Що найкраще продавалося цього року та як їм вдалося заробити на романтичному настрої клієнтів?
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
На День святого Валентина 2025 року ритейлери зафіксували зростання продажів у різних сегментах – від продуктів і гаджетів до аксесуарів та ювелірних виробів. «За один день продали стільки устриць, скільки зазвичай продаємо за вісім місяців», – кажуть у пресслужбі «Auchan Україна».
Бізнеси активно вмикають маркетинг за декілька тижнів до самого свята. Колаборації, нові продукти, акції – це база для українських бізнесів під свято кохання, говорить засновник креативної маркетингової агенції Grape Юрій Гладкий. «Зафіксували зростання продажів приблизно втричі і на 15% – середнього чеку порівняно з більш спокійним сезоном», – розповідає СМО ювелірного бренду Pandora Ukraine Валерія Русаненко.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.