Співзасновники «ТОМ» Михайло Бойко і Тарас Фітьо /з особистого архіву
Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Забагато масла. Львівські підприємці десять років привчали українців їсти суто американський продукт. Результат — 100 млн грн виторгу. Історія бренду «ТОМ»

5 хв читання

Співзасновники «ТОМ» Михайло Бойко і Тарас Фітьо Фото з особистого архіву

Підприємці Михайло Бойко і Тарас Фітьо пройшли шлях від крафтового виробника арахісової пасти до системного бізнесу, що продається в ритейлі і e-commerce на понад 100 млн грн на рік. Як «ТОМ» привчили українців їсти арахісову пасту? Історія учасника списку Next250

До 2012 українці могли бачити арахісову пасту хіба що в американських фільмах, але спробувати її не було можливості, каже співзасновник виробництва арахісової пасти «ТОМ» Михайло Бойко, 34. 11 років тому він разом зі своїми студентськими товаришами Тарасом Фітьо і Остапом, вирішили прищепити українцям американську культуру вживання арахісової пасти. 

На початку свого підприємництва у 2012 році засновники «ТОМ» виробляли арахісову пасту вдома на кухонних комбайнах. «Це було не промислове рішення, тому вони у нас горіли, ламались», – розповідає Бойко. Продавали пасту на різдвяних ярмарках та виставках. В листопаді 2023 року «ТОМ» вже виробляли близько 500 000 одиниць продукції, каже співзасновник «ТОМ».

Яким був перший пуш? У 2014-му «ТОМ» інвестували у професійне виробництво у Львові та запустили власний інтернет-магазин.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд