Співзасновники «ТОМ» Михайло Бойко і Тарас Фітьо /з особистого архіву
Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Забагато масла. Львівські підприємці десять років привчали українців їсти суто американський продукт. Результат — 100 млн грн виторгу. Історія бренду «ТОМ»

5 хв читання

Співзасновники «ТОМ» Михайло Бойко і Тарас Фітьо Фото з особистого архіву

Підприємці Михайло Бойко і Тарас Фітьо пройшли шлях від крафтового виробника арахісової пасти до системного бізнесу, що продається в ритейлі і e-commerce на понад 100 млн грн на рік. Як «ТОМ» привчили українців їсти арахісову пасту? Історія учасника списку Next250

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

До 2012 українці могли бачити арахісову пасту хіба що в американських фільмах, але спробувати її не було можливості, каже співзасновник виробництва арахісової пасти «ТОМ» Михайло Бойко, 34. 11 років тому він разом зі своїми студентськими товаришами Тарасом Фітьо і Остапом, вирішили прищепити українцям американську культуру вживання арахісової пасти. 

На початку свого підприємництва у 2012 році засновники «ТОМ» виробляли арахісову пасту вдома на кухонних комбайнах. «Це було не промислове рішення, тому вони у нас горіли, ламались», – розповідає Бойко. Продавали пасту на різдвяних ярмарках та виставках. В листопаді 2023 року «ТОМ» вже виробляли близько 500 000 одиниць продукції, каже співзасновник «ТОМ».

Яким був перший пуш? У 2014-му «ТОМ» інвестували у професійне виробництво у Львові та запустили власний інтернет-магазин.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні