Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
07:57 хвилин
Продаж бізнесу – не крапка в розвитку, свідчать приклади українських малих підприємців. Що спонукало їх продати частки в своїх перспективних компаніях, і як вони витратили виручені від угод кошти?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Цікаво було перейти від управління компанією на вищий рівень», — говорить колишній співвласник логістичної компанії KTL Україна Сергій Кочергін. У жовтні 2024-го цей бізнес придбав український агрогігант МХП Юрія Косюка.
Кочергін – один із трьох ексспіввласників KTL Україна, які мали в ній рівні частки. «Відчув, що така можливість випадає раз на життя», – розповідає він про екзит. У 2023-му виторг трьох юросіб компанії у 2023 році залишився на рівні попереднього року 41 млн грн, чистий прибуток зріс у півтора рази – до 6,8 млн грн, за даними YouControl.
«У нас із партнерами різнилося бачення стратегії», – розповідає підприємець Артем Рудий про продаж частки в фріланс-агенції D Coast. Кошти від продажу частки допомогли розпочати новий бізнес у нерухомості, каже він.
Як мислять підприємці, роблячи повний або частковий екзит, і які можливості в цьому знаходять?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.