Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Черга не стоїть». В Україні бракує 30% водіїв. «Аврора», EVA, «Нова пошта» і Ferrexpo намагаються вирішити проблему за допомогою жінок. Чи виходить?

4 хв читання

Жінка - водій фури, "Аврора" /з офіційної Facebook сторінки Тараса Панасенка

Анна Риман сіла за кермо вантажівки "Аврори" після того, як 18 травня на роботу не вийшли 80% водіїв мережі Фото з офіційної Facebook сторінки Тараса Панасенка

Під тиском мобілізації український бізнес шукає шляхи для залучення жінок на одну з найбільш дефіцитних професій – водій. Серед стратегій – вищі зарплати для жінок на аналогічних посадах. Які ще способи використовують «Аврора», «Фармак», EVA, «Нова пошта», АТБ та Ferrexpo?

За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!

«Спершу було лячно. Я – мініатюрна білявка, 40 кг. Ніколи не думала, що кермуватиму 10 тонною машиною», – каже Анна Риман – перша та поки єдина жінка-водійка вантажівок в мережі побутових товарів «Аврора». Мережа обʼєднує 1300 магазинів, логістику забезпечує 90 водіїв та 130 експедиторів, дефіцит у штаті – 8%. 

Кадровий голод через мобілізацію чоловіків «Аврора» відчуває протягом всієї війни, каже Forbes cпіввласник та гендиректор «Аврори» Тарас Панасенко. 

18 травня кадрова криза ще більше посилилась – у цей день не вийшли на роботу 80% водіїв «Аврори», каже Панасенко. У цей день почали діяти зміни до закону про мобілізацію. Перевірки перевізників мали посилитися: у водіїв-міжнародників на кордоні повинні вимагати військово-облікові документи.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд