Під тиском мобілізації український бізнес шукає шляхи для залучення жінок на одну з найбільш дефіцитних професій – водій. Серед стратегій – вищі зарплати для жінок на аналогічних посадах. Які ще способи використовують «Аврора», «Фармак», EVA, «Нова пошта», АТБ та Ferrexpo?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Спершу було лячно. Я – мініатюрна білявка, 40 кг. Ніколи не думала, що кермуватиму 10 тонною машиною», – каже Анна Риман – перша та поки єдина жінка-водійка вантажівок в мережі побутових товарів «Аврора». Мережа обʼєднує 1300 магазинів, логістику забезпечує 90 водіїв та 130 експедиторів, дефіцит у штаті – 8%.
Кадровий голод через мобілізацію чоловіків «Аврора» відчуває протягом всієї війни, каже Forbes cпіввласник та гендиректор «Аврори» Тарас Панасенко.
18 травня кадрова криза ще більше посилилась – у цей день не вийшли на роботу 80% водіїв «Аврори», каже Панасенко. У цей день почали діяти зміни до закону про мобілізацію. Перевірки перевізників мали посилитися: у водіїв-міжнародників на кордоні повинні вимагати військово-облікові документи.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.