Під тиском мобілізації український бізнес шукає шляхи для залучення жінок на одну з найбільш дефіцитних професій – водій. Серед стратегій – вищі зарплати для жінок на аналогічних посадах. Які ще способи використовують «Аврора», «Фармак», EVA, «Нова пошта», АТБ та Ferrexpo?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
«Спершу було лячно. Я – мініатюрна білявка, 40 кг. Ніколи не думала, що кермуватиму 10 тонною машиною», – каже Анна Риман – перша та поки єдина жінка-водійка вантажівок в мережі побутових товарів «Аврора». Мережа обʼєднує 1300 магазинів, логістику забезпечує 90 водіїв та 130 експедиторів, дефіцит у штаті – 8%.
Кадровий голод через мобілізацію чоловіків «Аврора» відчуває протягом всієї війни, каже Forbes cпіввласник та гендиректор «Аврори» Тарас Панасенко.
18 травня кадрова криза ще більше посилилась – у цей день не вийшли на роботу 80% водіїв «Аврори», каже Панасенко. У цей день почали діяти зміни до закону про мобілізацію. Перевірки перевізників мали посилитися: у водіїв-міжнародників на кордоні повинні вимагати військово-облікові документи.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.