Ідея нового формату офісу Альфа-Банку Україна виникла як реакція компанії на карантин. «У людей з'явилася можливість працювати вдома, і ми вирішили дати рівноцінну альтернативу», – пояснює виконавча директорка Альфа-Банку Україна Ольга Філіпенко. Так один із поверхів компанії у київському бізнес-центрі «Торонто» перетворили на «квартиру»
🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про школу програмування GoIT. Як вона будує мільярдну компанію на світчерах 👉 Дивіться за цим лінком
Як і вдома, співробітники можуть працювати на ліжкові, зайняти одне з численних крісел, диванів і пуфів та обирати нову локацію щодня. Від моменту задуму до дня відкриття «антиофісу», як його називають у компанії, минуло три місяці. «Ми хотіли приурочити подію до запуску цифрового банку Sense SuperApp», – пояснює Філіпенко. Команда встигла: старт Sense відзначили у новому робочому просторі.
Співробітники добре прийняли експериментальний формат. Зараз в Альфа-Банку Україна планують відкрити ще два схожих простори. Компанія займає 60% «Торонто», і такі офіси-«квартири» теж розташуються у бізнес-центрі.
Антиофіс Альфа-Банку Україна створили для диджитал-команди. Креаторам і творчим людям необхідний особливий простір, де будуть народжуватися особливі ідеї, вважають у компанії. Таким простором став офіс, стилізований під квартиру. У ньому є спальня, вітальня, дитяча та інші «домашні» зони. Всього їх 13.
В офісі обладнана студія звукозапису. Тут співробітники записують радіоефіри, подкасти та джингли для «Альфа-радіо» – ще одного проєкту, який зʼявився у банку разом із карантином. «Таким чином частину контенту, який раніше віддали б на аутсорс, ми робимо всередині компанії», – пояснює Філіпенко.
У «дитячій» кімнаті знаходиться зона для фотозйомок з фонами і джерелами світла. Там створюють фотографії для зовнішньої та внутрішньої комунікації. Фони використовують і як екран для проєктора: іноді команди залишаються в дитячій вечорами після роботи, щоб переглянути навчальні відео.
Закріплених місць в офісі немає. Працювати можна у загальних зонах, на диванах, у кріслах і на мішках. Команда приносить до офісу улюблені речі і талісмани. У вітальні повісили постери, розставили квіти, книжки, настільні ігри та мʼякі іграшки. «Це робить атмосферу квартири відчутнішою – вона стає обжитою, як справжній дім», – вважає Філіпенко.
Простір вирішили не закріплювати лише за департаментом диджиталу. Тут може попрацювати будь-який співробітник Альфа-Банку Україна. Це знімає барʼєри і обʼєднує команду.
Штаб – єдине місце з фіксованими робочими місцями. Воно призначене для очільників підрозділів. «Це важливо для швидкого обміну інформацією між керівниками», – каже Філіпенко.
По всьому офісу встановлені дашборди, на яких постійно оновлюється інформація з показниками Sense SuperApp. Команда у режимі онлайн може бачити, скільки клієнтів у цифровому банку, скільки у Sense видано цифрових кредитних карт і кредитів готівкою. Співробітники часто підходять до екранів і дивляться на показники – у компанії помітили, що це допомагає їм відчувати себе командою і мотивує.
Для переговорів обладнали шість приміщень, декорованих зображеннями мильних бульбашок. Завдяки цьому видно, чи зайнята переговорка, але детально розглянути, що відбувається всередині, не можна.
Вітальня – приміщення з коловими диванами для командних мозкових штурмів, презентацій і вечірок після робочого дня. Тут все мобільне – наприклад, рухаються «стіни», роль яких виконують стелажі. Це потрібно, щоб змінювати конфігурацію приміщення. Тут же розташований гонг, в який бʼють, коли команда відзначає чергову перемогу.
Вся зелень у «садку» Альфа-Банку Україна справжня, а вежа-амфітеатр створена за принципом конструктора. Тут можна працювати лежачи і сидячи – у пуфах або підвісному коконі.
Фітнес-зал обладнаний спортивним куточком із боксерською грушею, шведською стінкою та доріжкою для ходьби, яка є і робочим столом. Тут і у вітальні можна попрацювати стоячи – для цього відведені відповідні місця.
В Альфа-Банку Україна хочуть, щоб команда пишалася місцем, в якому працює. Щоб стимулювати це почуття, дизайн кожної локації створювали як фон для фото у соцмережах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.