Як змішати «екстравертні» та інтровертні відділи в одному офісі? Медіакомпанія AIR Media-Tech, здається, знайшла рішення. Що в неї вийшло
Категорія
Компанії
Дата

Як змішати «екстравертні» та інтровертні відділи в одному офісі? Медіакомпанія AIR Media-Tech, здається, знайшла рішення. Що в неї вийшло

Понад 200 співробітників київського підрозділу компанії AIR Media-Tech працюють із чотириповерхового офісу, розташованого в будівлі колишнього заводу. Команди займають різні поверхи залежно від завдань та професійної специфіки. Як виникла така структура?

«Є відділи, які між собою спілкуються та взаємодіють частіше, – пояснює HR-директор компанії Гліб Розенберг. – А є більш «інтровертні» відділи, яким потрібні власний відокремлений простір та тиша». З огляду на це команди розселили по різних поверхах і створили їм умови, що відповідають запитам.

На четвертому поверсі знаходяться команди IT, підрозділ AIR Brands, дизайнери та частина операційних та стратегічних фінансів – ті відділи, кому більше потрібні простір та відокремленість в роботі. Третій зайняли відділ, що працює безпосередньо з блогерами, та команда маркетингу, які часто взаємодіють між собою. Другий – HR та адміни: звідти зручно стежити за інфраструктурою офісу.

Київський офіс AIR Media-Tech розташований на території колишнього заводу «Укркабель». Сюди компанія переїхала у 2015 році. «Тут були великі порожні опенспейси з колонами серед залів», – говорить Розенберг. Приміщення реформували під запит команд, але частину артефактів, що залишилися від «Укркабелю», картини, цегляну кладку та деякі елементи обладнання, не прибирали. Важливо продовжувати історію, вплітаючи її в сучасність, вважають у компанії.

В AIR Media-Tech не експериментують з гнучкими робочими місцями. Співробітник повинен мати власне комфортне місце, яке він може персоналізувати. Ця теорія будується на дослідженні Інституту Геллапа, в якому вивели 12 складових гарного менеджменту, пояснює Розенберг. Одна із складових – у співробітника мають бути необхідні матеріали та обладнання, щоб добре виконувати роботу.

Попередній слайд
Наступний слайд

Неформальну переговорку, розташовану у вежі, у компанії називають «Тауер». Раніше тут була локація для відпочинку, але згодом «Тауер» перетворився на місце для зустрічей. Особливо зручно тут креативним командам. Тут іноді проходять заходи для команди – наприклад, baby shower для однієї зі співробітниць компанії.

Попередній слайд
Наступний слайд

В офісі 10 переговорок різних формату та розміру, названих на честь різних міст світу. В одному з найбільших мітинг-румів, де зазвичай відбуваються наради співзасновників або масштабні зустрічі з гостями, встановлено систему відеоконференцій. Стеля прикрашена принтом неба для відчуття обговорення на відкритому повітрі. У невеликій переговорці «Ванкувер» — набір іграшок та конструкторів: у компанії багато співробітників із дітьми. Ідея такого мітинг-руму зʼявилася у власників компанії Степана Михайлова та Сергія Бєлоусова, коли їхні власні діти почали приїжджати до батьків на роботу.

Попередній слайд
Наступний слайд

Для команди купили ергономічні крісла, які можна персоналізувати. «Вони дуже зручні», – каже Розенберг. Співробітники, які працюють з дому, також можуть забрати з собою додому ці стільці та техніку.

Попередній слайд
Наступний слайд

На третьому поверсі працюють кілька команд: AIR Creators Ecosystem, Global BizDev та маркетинг. Вони часто взаємодіють між собою, але специфіка їхньої роботи різна. Тому їхні робочі місця відрізняються. Для команд, яким частіше потрібно телефонувати або підтримувати приватність у роботі, зробили місця з невеликими стінками. Там, де сидять команди, які більше взаємодіють між собою та часто спілкуються, таких стінок немає.

Попередній слайд
Наступний слайд

Акваріум засновники AIR Media-Tech перевезли з першого офісу. Він дає змогу співробітникам відволіктися і перезавантажитися посеред робочого дня.

Попередній слайд
Наступний слайд

«У нас фітнес-офіс», – жартує Розенберг. У будівлі немає ліфтів, працівники користуються сходами. Існує практика фітнес-брейка: щодня о 15:00 команда проводить 15-хвилинну розминку. Формат запровадили на пропозицію однієї зі співробітниць відділу фінансів, яка отримала сертифікат тренера. Розминка допомагає відволікатися від компʼютерів – після неї команда стає продуктивнішою, зауважує Розенберг. В офісі є також повноцінний спортзал.

Попередній слайд
Наступний слайд

Найбільший мітинг-рум у компанії має назву «Бомбей». Тут відбуваються заходи, зустрічі з партнерами та блогерами, а також внутрішні лекції для співробітників – наприклад, про біоритми або про те, чим гейм-девелопмент відрізняється від геймінгу. Під час загальних нарад працівники, які працюють віддалено, підключаються через Google Meets, і конференцію виводять на екран.

Другий поверх раніше використовували лише для зустрічей. Потім компанія вирішила розташувати тут робочі місця адмінкоманди та відділу HR. «Це логічно: звідси адмінам зручно керувати інфраструктурою, а HR проводять тут більшу частину заходів», – пояснює Розенберг.

Попередній слайд
Наступний слайд

Для роботи AIR Media-Tech важливо, щоб швидкість інтернету була скрізь однаково високою. Щоб забезпечити це в будівлі з товстими бетонними стінами, репітери, роутери та серверні шафи розташували на кожному поверсі так, щоб люди не мали необхідності бігати й намагатися зловити сигнал.

Попередній слайд
Наступний слайд

Середній вік у компанії – 34 роки. У командах є і 18-річні співробітники, і ті, кому понад 50 років. У просторі різниця поколінь врахована, наприклад у їдальні. Місця з високими столом та стільцями – для співробітників, які люблять неформальні зони відпочинку. Найчастіше це креативні команди. Столи та дивани – для тих, хто звик до класичних просторів. «Ми не так підлаштовувалися під потреби різних поколінь, як хотіли створити альтернативу й свободу вибору», – пояснює Розенберг.

У приміщенні AIR Media-Tech є невеликий офіс бренду Abifarm, який виготовляє захисні маски. Це — також проєкт Бєлоусова та Михайлова.

Попередній слайд
Наступний слайд

На першому поверсі офісу розташована студія з професійним обладнанням, фонами та циклорамою, де можна вести звукозапис, знімати відео та проводити креативні шторми. Тут працює команда продюсерів, але у вільний час студією можуть скористатися співробітники AIR Media-Tech та блогери-партнери. «Іноді ми записуємо тут інтервʼю з експертами компанії. Скажімо, коли виходять нові правила чи оновлення YouTube та TikTok», – наводить приклад Розенберг.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

30 до 30 | Квартал 95, лідер "Великого будівництва"