Мережа пекарень «БоХліб» /Пресслужба Бохліб
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Хлібна стратегія. Мережа «БоХліб» за п’ять років вийшла на виторг понад 100 млн грн. Чому один з найбільших виробників хліба в країні зробив ставку на власні заклади

4 хв читання

Мережа пекарень «БоХліб» зросла до 22 закладів – шість власних і 16 франшизних. Фото Пресслужба Бохліб

Група «Хлібні інвестиції» три десятиліття випікає хліб і круасани для «Сільпо», Novus і АТБ. Під час війни вирішила вийти на вулицю – ближче до покупця. Її мережа «БоХліб» нараховує 22 заклади на жовтень 2025-го. Яка її стратегія?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Коли всі робили круасани на маргарині, ми працювали виключно на маслі, хоча це дорого», – зазначає CEO мережі «БоХліб» Наталія Назаренко. За час великої війни «БоХліб» стала помітним гравцем у Києві та вийшла в регіони. 

У чому секрет стрімкого росту? За новачком стоїть великий гравець на хлібному ринку. Мережу розвиває Данило Триндюк, співвласник групи «Хлібні інвестиції». Протягом 30 років вона виробляє хліб і заморожені напівфабрикати та входить до трійки лідерів із часткою 6-8%, за даними компанії.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні