«Офіс – серце Grammarly», – каже People Partner IT-компанії Анатолій Вісікірський. Але в умовах пандемії співробітники працюють віддалено. За минулий рік простір зрідка відкривали для лімітованого відвідування. Зараз офіс закритий.
Кожному співробітнику було виділено бюджет у $1000 на облаштування домашнього офісу. На них купують необхідні для комфортної роботи вдома речі.
Екскурсія Forbes офісом Grammarly відбувається онлайн. Зараз простір відвідує лише команда підтримки – клінінгова служба та люди, які доглядають за рослинами. Інші співробітники планують повернутися до простору не раніше осені 2021 року.
2018 року Grammarly переїхала в офіс у башті Б київського комплексу Gulliver. Першою зайняла приміщення на 14-му поверсі площею 1750 квадратних метрів. Через чотири місяці стало зрозуміло: скоро навіть у цьому просторі команді, що зростає, буде тісно. Почалися роботи з проектування ще одного офісу поверхом нижче. Його площа – 1300 квадратних метрів. Grammarly відкрила його в лютому 2020 року.
Висота стель на 14-му поверсі в Gulliver – вісім метрів у найвищій точці. Спочатку вирішили будувати двоповерхові мітинг-руми з лаунж-зонами на дахах. Пізніше до плану додали антресольний рівень. Його об'єднав 90-метровий круговий міст. На створення конструкції пішло 25 тонн металу. Міст зонував простір і став символом єдності офісів компанії в різних країнах.
На нижньому рівні 14-го поверху розташовані робочі зони, а на антресольному – переважно місця для лаунжу. Там є ніші, в яких можна сховатися, відпочити або попрацювати в тиші. Знакове місце 14-го поверху – локація зі штучним багаттям. Це створює атмосферу відпочинку на природі.
Під час проектування простору команда консультувалася з VP of Engineering міжнародних компаній, зокрема Spotify і Airbnb. Вони поділилися рекомендаціями й планами офісів. «Усі наполягали на важливості грамотного зонування», – каже Анатолій Вісікірський.
Команда Grammarly працює в загальному просторі. Це важливо для колаборації. «Але розмістити 200 осіб в одному open space було би некомфортно», – зазначає Вісікірський. Тому робочі простори розділено на зони для 25–28 осіб. Локації розмежовані подвійним склом. Воно структурує простір і не пропускає шум, але при цьому не створює відчуття бар'єру.
Пріоритетом було створення систем звукоізоляції, очищення та підтримання оптимальної температури повітря. «Якість повітря і відсутність шуму важливі для продуктивності та ясності мислення», – впевнений Вісікірський. На 13-му поверсі встановлено й систему зволоження повітря.
Grammarly – інтернаціональна компанія з офісами в Києві, Нью-Йорку, Ванкувері та Сан-Франциско. Їм необхідні часті зустрічі. «Ми створюємо продукт, який допомагає спілкуватися, і маємо бути експертами в комунікації», – додає Вісікірський. Тому команда ретельно проектувала мітинг-руми. У них відмінна шумоізоляція, камери, зв'язок і по два телевізори.
Найбільша зона для зустрічей «Арена» розрахована на 200 осіб і обладнана трьома екранами, сценою, великою колонкою та мікрофонами.
Над офісом працювала команда архітекторів і дизайнерів balbek bureau. Їхнім завданням було створити приміщення, яке враховувало б захоплення співробітників Grammarly. «Ми хотіли перенести традиції, що прижилися в старому офісі, до нового простору», – каже Вісікірський. З таких традицій – шоу талантів і музичні репетиції перед ним. Для них створили Loud Room зі звукоізоляцією та інструментами.
«Багатьом співробітникам для відновлення продуктивності потрібен короткий денний відпочинок у тихому місці», – каже Вісікірський. Для цього створили приміщення Nap Room. У ньому три кімнати, розділені щільними шторами. Це місце не для повноцінного сну, а для швидкого заряджання енергією посеред робочого дня.
У Grammarly сортують сміття й намагаються використовувати в декорі екологічні матеріали замість пластика. Стіну на 14-му поверсі прикрашають дошки з 200-річної комори. В офісі Grammarly вони придбали нове життя.
Разом із balbek bureau компанія створила власний дизайн столів. У них вбудовані клапани для зарядних пристроїв і кабелів, ніші для канцелярії й кашпо для персональної кімнатної рослини.
Зелених зон із рослинами в Grammarly багато. При вході до приміщення зростає дерево подокарпус. Для деяких рослин в компанії навіть створили спеціальну схему освітлення. Кожен новий співробітник заповнює анкету з побажаннями щодо робочого місця й вибирає квітку, яку хоче на ньому бачити.
В офісі є кімната для дітей до трьох років. У ній – стіл із маркерним покриттям, манеж, іграшки й телевізор.
Фото: Андрій Безуглов, Вікторія Гібаленко, Антон Ткаченко
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.