Креативне агентство Banda створило для команди безпечне, сміливе і творче місце роботи. У компанії впевнені: тільки в таких умовах народжуються великі проєкти.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Оформлюйте передзамовлення та будьте першими, хто отримає два журнали за ціною одного!
Щороку соціальна мережа для пошуку роботи Linkedin публікує перелік найбільш затребуваних у компаніях soft skills. Третій раз поспіль очолює список креативність. «Уміння обʼєднувати не звʼязані між собою речі і знаходити оригінальні корисні рішення — цінна навичка для кожного співробітника», — вважають у Linkedin.
З цим погоджуються в українському агентстві Banda. Відмінними якостями людей Banda креативний директор агентства Павло Вржещ називає креативність і відкритість. Ці риси керівництво підтримує і розвиває. Простір — один з інструментів, який допомагає їм у цьому.
Площа офісу Banda — 780 квадратних метрів. Він розділений на функційні зони: ресепшн, робочі місця, мітинг-руми, лаунж, кухня і тераса. У команді приблизно 70 співробітників.
Дизайном займалося агентство balbek bureau. У 2019 архітектори отримали за нього нагороду на конкурсі International Design Media Award.
Офіс сприяє творчості. У ньому розвішані маркерні дошки, на яких можна писати, малювати і клеїти. Стіни прикрашає сучасне мистецтво: роботи Олексія Кондакова, Маші Реви, Олексія Сая.
Вржещ порівнює офіс компанії зі студентським кампусом. «Хлопці в офісі дружать. Їм подобається проводити разом час», — каже Вржещ. Дружба конвертується в результат. Згуртована команда працює краще.
Кабінет керівників Banda в колективі називають «курятником». Приміщення стилізовано під сарай, а стіни в ньому скляні. «Обійтися без кабінету для засновників ми не могли, але зробили його приземленим. Команда має відчувати довіру», — вважає Вржещ.
Засновники агентства помітили, що кухня — центр тяжіння працівників. Вони залишили цей простір просторим і зробили так, щоб туди можна було потрапити з будь-якого місця в офісі.
«Часто люди недостатньо сміливі в думках й ідеях. Це можна виправити, давши їм сміливий простір», — вважає Вржещ. Один зі зразків «сміливого» дизайну в Banda — мітинг-рум, оформлений як басейн. Кардинальна зміна середовища позитивно впливає на творчий потенціал.
Одне з приміщень стилізовано під однокімнатну квартиру. Всередині — вінтажний диван, кухня, обідній стіл, книги і килими. Там проходять зустрічі та брейншторми. Співробітники можуть «пожити» в квартирі, працюючи над великим проєктом.
У Banda високо цінують почуття безпеки. Її гарантують «дзеркальні» кімнати: їх неможливо розглянути ззовні, а зсередини видно все. У цих просторах зручно працювати над новими ідеями та медитувати.
У Banda є практика запрошувати партнерів на тиждень переїхати і попрацювати в їхньому просторі. Це дає змогу краще пізнати клієнта і його цінності. У такому форматі в агентства гостювали Comfy, «Планета кіно» та Goodwine.
Офіс прикрашений постерами з пластиліновими фігурками команди. Їх створили самі співробітники напередодні дня народження компанії. «Ми — племʼя. Ми цінуємо кожного, — говорить Вржещ. — Нам важливо це демонструвати».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.