Креативне агентство Banda створило для команди безпечне, сміливе і творче місце роботи. У компанії впевнені: тільки в таких умовах народжуються великі проєкти.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Щороку соціальна мережа для пошуку роботи Linkedin публікує перелік найбільш затребуваних у компаніях soft skills. Третій раз поспіль очолює список креативність. «Уміння обʼєднувати не звʼязані між собою речі і знаходити оригінальні корисні рішення — цінна навичка для кожного співробітника», — вважають у Linkedin.
З цим погоджуються в українському агентстві Banda. Відмінними якостями людей Banda креативний директор агентства Павло Вржещ називає креативність і відкритість. Ці риси керівництво підтримує і розвиває. Простір — один з інструментів, який допомагає їм у цьому.
Площа офісу Banda — 780 квадратних метрів. Він розділений на функційні зони: ресепшн, робочі місця, мітинг-руми, лаунж, кухня і тераса. У команді приблизно 70 співробітників.
Дизайном займалося агентство balbek bureau. У 2019 архітектори отримали за нього нагороду на конкурсі International Design Media Award.
Офіс сприяє творчості. У ньому розвішані маркерні дошки, на яких можна писати, малювати і клеїти. Стіни прикрашає сучасне мистецтво: роботи Олексія Кондакова, Маші Реви, Олексія Сая.
Вржещ порівнює офіс компанії зі студентським кампусом. «Хлопці в офісі дружать. Їм подобається проводити разом час», — каже Вржещ. Дружба конвертується в результат. Згуртована команда працює краще.
Кабінет керівників Banda в колективі називають «курятником». Приміщення стилізовано під сарай, а стіни в ньому скляні. «Обійтися без кабінету для засновників ми не могли, але зробили його приземленим. Команда має відчувати довіру», — вважає Вржещ.
Засновники агентства помітили, що кухня — центр тяжіння працівників. Вони залишили цей простір просторим і зробили так, щоб туди можна було потрапити з будь-якого місця в офісі.
«Часто люди недостатньо сміливі в думках й ідеях. Це можна виправити, давши їм сміливий простір», — вважає Вржещ. Один зі зразків «сміливого» дизайну в Banda — мітинг-рум, оформлений як басейн. Кардинальна зміна середовища позитивно впливає на творчий потенціал.
Одне з приміщень стилізовано під однокімнатну квартиру. Всередині — вінтажний диван, кухня, обідній стіл, книги і килими. Там проходять зустрічі та брейншторми. Співробітники можуть «пожити» в квартирі, працюючи над великим проєктом.
У Banda високо цінують почуття безпеки. Її гарантують «дзеркальні» кімнати: їх неможливо розглянути ззовні, а зсередини видно все. У цих просторах зручно працювати над новими ідеями та медитувати.
У Banda є практика запрошувати партнерів на тиждень переїхати і попрацювати в їхньому просторі. Це дає змогу краще пізнати клієнта і його цінності. У такому форматі в агентства гостювали Comfy, «Планета кіно» та Goodwine.
Офіс прикрашений постерами з пластиліновими фігурками команди. Їх створили самі співробітники напередодні дня народження компанії. «Ми — племʼя. Ми цінуємо кожного, — говорить Вржещ. — Нам важливо це демонструвати».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.