У головному українському офісі «МакДональдз» провели реконструкцію. На неї витратили 1,8 млн доларів. Навіщо? Хотіли зробити інклюзивний комфортний простір, що сприятиме комунікації між командами
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Попри можливість один день на тиждень працювати віддалено, співробітники компанії все одно обирають офіс. «Тут комфортніше. І якщо наші команди в ресторанах працюють офлайн, було б дуже дивно, якби ми залишились в онлайні», вважають у МакДональдз.
У триповерховому офісі на Позняках – 130 спеціалістів: відділи розвитку, маркетингу, корпоративних комунікацій, гарантії якості, роботи з постачальниками, фінансів, юридичний, операційний та відділ People. Щодня сюди приходить близько 80 людей.
Раніше кожен працював поруч із колегами зі свого департаменту. Тепер місця не закріплені за конкретними працівниками. «Такий підхід спрощує роботу над проєктами, де зазвичай задіяні фахівці з різних департаментів, – вважають у компанії. – Нова організація простору пришвидшила комунікацію та прийняття рішень».
Один із головних принципів роботи в офісі – колаборація. У взаємодії часто народжуються ідеї та проєкти, переконані в «МакДональдз». Щоб полегшити процес комунікації, після реконструкції всі відділи з двох поверхів перемістили на один.
В оновленому офісі збільшилася кількість переговорних кімнат. Смарт-панелі показують їхню завантаженість та повідомляють, коли кімнати будуть вільні. Три мітинг-руми об’єднуються у великий лекторій, де проводять заходи для працівників і гостей. «Переговорки» обладнані колонками-мікрофонами, підключеними до системи Cisco, яка дає змогу проводити відеотрансляції. На другому поверсі для зустрічей також облаштували ніші та столи.
Входи в офіс, на поверхи та майже в усі приміщення обладнані смарт-панелями з системою FaceID. Вона розпізнає обличчя працівника навіть у масці. Якщо в людини висока температура, система блокує двері та радить повернутися додому.
Кабінет лише один – у генеральної директорки Юлії Бадрітдінової. До реконструкції вагалися в його необхідності. Остаточне рішення прийняли, зваживши на велику кількість щоденних переговорів, зустрічей та дзвінків.
Дві локації для топменеджменту відокремлені. Так у офісі запобігають поширенню конфіденційної інформації. Втім, працівники в цих двох зонах теж можуть мінятися місцями.
Поруч із робочими локаціями облаштували лаунж-зону з диваном, стелажами для книг, кріслом-гойдалкою та електричним каміном. Одразу після реконструкції виникла проблема – простір залишався пустим. Чому? У ньому діяло правило: тут можна тільки відпочивати. І лише коли його дозволили ігнорувати, працівники почали приходити.
Окремо облаштована зона коворкінгу, де місця не розподілені. Тут можна працювати за стій-столом. Також у зоні коворкінгу працює благодійна організація «Фундація Дім Рональда Макдональда», яка займається розвитком сімейно-орієнтованої медицини та сімейними кімнатами у дитячих лікарнях.
В офісі діє правило чистих столів – щовечора прибирати всі свої речі в локер, аби наступного дня на місце міг сісти хтось інший.
Їсти за робочим місцем не можна. На кожному поверсі для працівників встановили кава-поінти з системою сортування сміття. Обідають команди на нульовому поверсі в зоні фудкорту. Поруч розташовані кімната догляду за дітьми, пральня та душові кімнати. Останні необхідні співробітникам, які приїжджають на роботу велосипедом.
Простір офісу оснащено звукоізоляційною та вентиляційною системами. Остання працює за принципом зонування. У офісі таких зон понад 15, і для кожної можна обрати температуру, комфортну для людей, які там працюють.
«МакДональдз» прагнули зробити офіс комфортним до дрібниць. У гардеробних встановили зажими для високого взуття, які захищають його від заломів. А дзеркала з підсвіткою поставили, аби було комфортно наносити макіяж.
В офісі біля входу – фотозона з цитатою бізнесмена Рея Крока, який зробив компанію «МакДональдз» успішною: «Ніхто з нас не може бути настільки крутим, як ми разом». Поруч – «картопля фрі» з планшетом. З його допомогою чи на ресепшені відмічають гостей. Після цього працівнику на пошту приходить сповіщення, що до нього прийшли.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.