Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Менше війни, більше чутливості і грошей. Головними трендами 2023-го стали емоційна стриманість та акцент на українському продукті. Вісім підсумків зі звіту Всеукраїнської рекламної коаліції

3 хв читання

тренди 2023-го /Ілюстрація Shutterstock/ Левицька Анастасія

Головними трендами 2023-го стали емоційна стриманість та акцент на українському продукті. Фото Ілюстрація Shutterstock/ Левицька Анастасія

Минулого року бізнес відійшов від шоку 2022-го – відновлював маркетингову активність і почав довгострокове планування. Серед головних тенденцій – виваженість кожного слова через високі репутаційні ризики. Що ще?

Ринок медіареклами у 2023 році зріс на 77%, до 21,5 млрд грн, у порівнянні з 2021-м, підрахували в комунікаційній групі Razom Group. «Крім того, що ринок відновлюється, тішить, що він розвивається, включаючи появу нових напрямів – наприклад, Digital TV», – пише у звіті директор з ТБ-інвестицій та баїнгу Razom Group Ігор Полосьмак.

Це позначилося на маркетингових стратегіях. Компанії відійшли від короткочасного планування. У комунікаціях важливими стала емоційна збалансованість, акцент на суспільно-важливі теми та зменшення використання військової тематики. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд