Минулого року бізнес відійшов від шоку 2022-го – відновлював маркетингову активність і почав довгострокове планування. Серед головних тенденцій – виваженість кожного слова через високі репутаційні ризики. Що ще?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ринок медіареклами у 2023 році зріс на 77%, до 21,5 млрд грн, у порівнянні з 2021-м, підрахували в комунікаційній групі Razom Group. «Крім того, що ринок відновлюється, тішить, що він розвивається, включаючи появу нових напрямів – наприклад, Digital TV», – пише у звіті директор з ТБ-інвестицій та баїнгу Razom Group Ігор Полосьмак.
Це позначилося на маркетингових стратегіях. Компанії відійшли від короткочасного планування. У комунікаціях важливими стала емоційна збалансованість, акцент на суспільно-важливі теми та зменшення використання військової тематики.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.