Минулого року бізнес відійшов від шоку 2022-го – відновлював маркетингову активність і почав довгострокове планування. Серед головних тенденцій – виваженість кожного слова через високі репутаційні ризики. Що ще?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ринок медіареклами у 2023 році зріс на 77%, до 21,5 млрд грн, у порівнянні з 2021-м, підрахували в комунікаційній групі Razom Group. «Крім того, що ринок відновлюється, тішить, що він розвивається, включаючи появу нових напрямів – наприклад, Digital TV», – пише у звіті директор з ТБ-інвестицій та баїнгу Razom Group Ігор Полосьмак.
Це позначилося на маркетингових стратегіях. Компанії відійшли від короткочасного планування. У комунікаціях важливими стала емоційна збалансованість, акцент на суспільно-важливі теми та зменшення використання військової тематики.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.