Юлія Бадрітдінова, McDonald’s /пресслужба McDonald’s
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Польська картопля, але українська курятина. Як працює McDonald’s в Україні під час великої війни? Інтервʼю із гендиректоркою Юлією Бадрітдіновою

11 хв читання

Юлія Бадрітдінова, гендиректорка McDonald’s в Україні, Чехії та Словаччині Фото пресслужба McDonald’s

Велике інтервʼю з Юлією Бадрітдіновою, 44, гендиректоркою McDonald’s в України, Чехії та Словаччині, про нові бургери, ресторани на автотрасах, великі партнерства та правила роботи з постачальниками

McDonald’s впевнено відновлюється в Україні після важкого 2022-го. За минулий рік компанія відкрила 10 нових ресторанів і не збирається зупинятися. Зараз мережа налічує вже 101 заклад, а до кінця 2024-го ця цифра знову зросте.

Кількість відвідувачів все ще на 30% менше довоєнних показників. Далося взнаки, зокрема, те, що досі не працюють ресторани в Харкові, Херсоні, Миколаєві. У решті міст лунають численні повітряні тривоги, під час яких заклади зачиняються.

Але компанія знову працює в плюс. У 2023 році McDonald’s в Україні отримав виторг 12,9 млрд грн і 1 млрд грн прибутку. Показники 2022-го – 3,2 млрд грн виторгу і 2 млрд грн збитку.

Відновлення збіглося із суттєвими організаційними змінами: український ринок обʼєднали з чеським і словацьким. Цей підрозділ очолила Юлія Бадрітдінова, яка до цього керувала McDonald’s Ukraine. У великому інтервʼю Forbes вона розповідає про причини обʼєднання, особливості «воєнного» меню та роботу в новому для України форматі – ресторанах на трасах.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд