Велике інтервʼю з Юлією Бадрітдіновою, 44, гендиректоркою McDonald’s в України, Чехії та Словаччині, про нові бургери, ресторани на автотрасах, великі партнерства та правила роботи з постачальниками
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
McDonald’s впевнено відновлюється в Україні після важкого 2022-го. За минулий рік компанія відкрила 10 нових ресторанів і не збирається зупинятися. Зараз мережа налічує вже 101 заклад, а до кінця 2024-го ця цифра знову зросте.
Кількість відвідувачів все ще на 30% менше довоєнних показників. Далося взнаки, зокрема, те, що досі не працюють ресторани в Харкові, Херсоні, Миколаєві. У решті міст лунають численні повітряні тривоги, під час яких заклади зачиняються.
Але компанія знову працює в плюс. У 2023 році McDonald’s в Україні отримав виторг 12,9 млрд грн і 1 млрд грн прибутку. Показники 2022-го – 3,2 млрд грн виторгу і 2 млрд грн збитку.
Відновлення збіглося із суттєвими організаційними змінами: український ринок обʼєднали з чеським і словацьким. Цей підрозділ очолила Юлія Бадрітдінова, яка до цього керувала McDonald’s Ukraine. У великому інтервʼю Forbes вона розповідає про причини обʼєднання, особливості «воєнного» меню та роботу в новому для України форматі – ресторанах на трасах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.