Гендиректор McDonald’s Україна розширює свою посаду та відповідатиме за три ринки – Україну, Чехію та Словаччину, які входять до одного бізнес-підрозділу, що включає 11 європейських ринків у складі McDonald’s. Цю посаду з 1 серпня призначена Юлія Бадрітдінова, пише RAU з посиланням на компанію.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Юлія Бадрітдінова замінить Дена Кемпа, попереднього гендиректора Чехії та Словаччини, який перейшов на посаду старшого директора з франчайзингу в корпорації McDonald’s.
- Бадрітдінова очолює McDonald’s Україна останні три роки. На своїй попередній керівній посаді в McDonald’s Україна вона відповідала за маркетинг, аналіз поведінки споживачів і бізнесу, функцію корпоративних комунікацій і стратегічне планування в компанії.
Контекст
Загалом Бадрітдінова працює в компанії вже більше 11 років. До приходу в McDonald’s вона обіймала маркетингові посади у сфері ресторанів швидкого обслуговування, а також в Nestle Confectionary та рекламному агентстві Saatchi&Saatchi.
Наразі через війну ресторани McDonald’s в Україні залишаються закритими, компанія підтримує команду з понад 10 000 осіб, продовжуючи виплачувати зарплату.
26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.