У середині квітня на полицях АТБ з’явився новий напій від «Оболонь» у колаборації з monobank – «Живчик» зі смаком валеріани. Попит у дев’ять разів перевищив очікування, кажуть партнери. Ані «Оболонь», ані mono поки що не отримали прибутку, але вже готують нову партію на 3 млн пляшок. Навіщо це їм?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Місяць тому, 11 квітня, київська корпорація «Оболонь» почала розлив нового напою – «Живчика» зі смаком яблука й валеріани. Головна відмінність від інших «Живчиків» – не лише смак, а й поява лого monobank на банках.
Новий «Живчик» з’явився на полицях найбільшої ритейл-мережі України АТБ. Продукт сподобався українцям – перші 100 000 пляшок уже розійшлися. Однак monobank і «Оболонь» кажуть, що прибутку поки що не отримали.
У чому тоді сенс колаборації?
«У мобільного банку зʼявився свій смак»
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.