Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

monoЖивчик. «Оболонь» із monobank спільно випустили напій, але поки що нічого не заробили. Чому вони збільшують виробництво

2 хв читання

Банка «Живчик» з брендінгом monobank /колаж Анастасія Решетнік

Банка «Живчик» з брендінгом monobank Фото колаж Анастасія Решетнік

У середині квітня на полицях АТБ з’явився новий напій від «Оболонь» у колаборації з monobank – «Живчик» зі смаком валеріани. Попит у дев’ять разів перевищив очікування, кажуть партнери. Ані «Оболонь», ані mono поки що не отримали прибутку, але вже готують нову партію на 3 млн пляшок. Навіщо це їм?

Місяць тому, 11 квітня, київська корпорація «Оболонь» почала розлив нового напою – «Живчика» зі смаком яблука й валеріани. Головна відмінність від інших «Живчиків» – не лише смак, а й поява лого monobank на банках. 

Новий «Живчик» з’явився на полицях найбільшої ритейл-мережі України АТБ. Продукт сподобався українцям – перші 100 000 пляшок уже розійшлися. Однак monobank і «Оболонь» кажуть, що прибутку поки що не отримали. 

У чому тоді сенс колаборації? 

«У мобільного банку зʼявився свій смак» 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні