Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

monoЖивчик. «Оболонь» із monobank спільно випустили напій, але поки що нічого не заробили. Чому вони збільшують виробництво

2 хв читання

Банка «Живчик» з брендінгом monobank /колаж Анастасія Решетнік

Банка «Живчик» з брендінгом monobank Фото колаж Анастасія Решетнік

У середині квітня на полицях АТБ з’явився новий напій від «Оболонь» у колаборації з monobank – «Живчик» зі смаком валеріани. Попит у дев’ять разів перевищив очікування, кажуть партнери. Ані «Оболонь», ані mono поки що не отримали прибутку, але вже готують нову партію на 3 млн пляшок. Навіщо це їм?

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

Місяць тому, 11 квітня, київська корпорація «Оболонь» почала розлив нового напою – «Живчика» зі смаком яблука й валеріани. Головна відмінність від інших «Живчиків» – не лише смак, а й поява лого monobank на банках. 

Новий «Живчик» з’явився на полицях найбільшої ритейл-мережі України АТБ. Продукт сподобався українцям – перші 100 000 пляшок уже розійшлися. Однак monobank і «Оболонь» кажуть, що прибутку поки що не отримали. 

У чому тоді сенс колаборації? 

«У мобільного банку зʼявився свій смак» 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні