Слоган корпорації «Оболонь», яка виробляє однойменне пиво та інші напої,— «Ми на великому шляху». З ним важко не погодитися. У 2020 році бренд святкує 40-річчя, за цей час «Оболонь» стала експортером пива № 1 в Україні, на якого припадає 60% продажів українського хмільного напою за кордон. Продукцію «Оболоні» постачають до понад 50 країн світу, а минулого року географію було розширено ще на шість країн Африки та Латинської Америки. Через окупацію Криму «Оболонь» втратила Севастопольський завод напоїв, який деякий час випускав «Живчик» та іншу продукцію бренда. 2019 року з упаковок кримської продукції зникло будь-яке маркування, пов’язане з українською корпорацією.
30 чемпіонів диджиталізації
Напрямом диджиталізації керує Олександр Пшеничний. Компанія не надала інформацію про кількість співробітників, бюджет та проєкти.