Оболонь

Олександр Слободян, пиво

Оболонь /Фото facebook.com/ObolonUkraine
$60 млн

Профайл

Рік створення бренда
1980 — заснування заводу, 1986 — створення об’єднання «Оболонь», 1992 — реєстрація ТМ

Слоган корпорації «Оболонь», яка виробляє однойменне пиво та інші напої,— «Ми на великому шляху». З ним важко не погодитися. У 2020 році бренд святкує 40-річчя, за цей час «Оболонь» стала експортером пива № 1 в Україні, на якого припадає 60% продажів українського хмільного напою за кордон. Продукцію «Оболоні» постачають до понад 50 країн світу, а минулого року географію було розширено ще на шість країн Африки та Латинської Америки. Через окупацію Криму «Оболонь» втратила Севастопольський завод напоїв, який деякий час випускав «Живчик» та іншу продукцію бренда. 2019 року з упаковок кримської продукції зникло будь-яке маркування, пов’язане з українською корпорацією.

Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»
Моршинська /Фото Моршинська
IDS Group (Михайло Фрідман, Герман Хан, Олексій Кузьмичов, Петро Авен, Інна Ґудавадзе, Ія Патаркацишвілі, Ліана Жмотова)
$45 млн
Обухів
Pulp Mill Holding (Володимир Крупчак)
$40 млн
Участь в рейтингах