Слоган корпорації «Оболонь», яка виробляє однойменне пиво та інші напої,— «Ми на великому шляху». З ним важко не погодитися. У 2020 році бренд святкує 40-річчя, за цей час «Оболонь» стала експортером пива № 1 в Україні, на якого припадає 60% продажів українського хмільного напою за кордон. Продукцію «Оболоні» постачають до понад 50 країн світу, а минулого року географію було розширено ще на шість країн Африки та Латинської Америки. Через окупацію Криму «Оболонь» втратила Севастопольський завод напоїв, який деякий час випускав «Живчик» та іншу продукцію бренда. 2019 року з упаковок кримської продукції зникло будь-яке маркування, пов’язане з українською корпорацією.
Інформація про Оболонь
Виторг: 10,8 млрд грн (2023), Виробництво напоїв
Прибуток: 1,8 млрд грн (2023)
Профайл
Рік створення бренда
1980 — заснування заводу, 1986 — створення об’єднання «Оболонь», 1992 — реєстрація ТМ
Кількість працівників
2114
Власник
Олександр Слободян
СЕО
Ігор Булах
Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»
IDS Group (Михайло Фрідман, Герман Хан, Олексій Кузьмичов, Петро Авен, Інна Ґудавадзе, Ія Патаркацишвілі, Ліана Жмотова)
$45 млн