Інформація про Оболонь

Виторг: 8,7 млрд грн (2022 рік), пиво

Оболонь /facebook.com/ObolonUkraine
Прибуток: 1,2 млрд грн (2022 рік)

Профайл

Рік створення бренда
1980 — заснування заводу, 1986 — створення об’єднання «Оболонь», 1992 — реєстрація ТМ
Кількість працівників
2055
Власник
Олександр Слободян
СЕО
Ігор Булах

Слоган корпорації «Оболонь», яка виробляє однойменне пиво та інші напої,— «Ми на великому шляху». З ним важко не погодитися. У 2020 році бренд святкує 40-річчя, за цей час «Оболонь» стала експортером пива № 1 в Україні, на якого припадає 60% продажів українського хмільного напою за кордон. Продукцію «Оболоні» постачають до понад 50 країн світу, а минулого року географію було розширено ще на шість країн Африки та Латинської Америки. Через окупацію Криму «Оболонь» втратила Севастопольський завод напоїв, який деякий час випускав «Живчик» та іншу продукцію бренда. 2019 року з упаковок кримської продукції зникло будь-яке маркування, пов’язане з українською корпорацією.

Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»
Моршинська /«Моршинська»
IDS Group (Михайло Фрідман, Герман Хан, Олексій Кузьмичов, Петро Авен, Інна Ґудавадзе, Ія Патаркацишвілі, Ліана Жмотова)
$45 млн
Обухів
Pulp Mill Holding (Володимир Крупчак)
$40 млн
Участь в рейтингах
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Останні новини по темі