Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» після запуску онлайн-магазину у січні планує відкриття мережі центрів обслуговування клієнтів у Києві і по всій Україні, де буде продавати техніку та пропонувати сервісне обслуговування. Про це Forbes повідомив директор компанії «Нафтогаз України» Сергій Бєляєв.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- «Нафтогаз» планує відкрити три клієнтські центри у Києві у першому півріччі, каже Бєляєв. «Зараз шукаємо приміщення», – уточнює він.
- Всього «Нафтогаз» хоче відкрити десятки клієнтських просторів у всіх обласних центрах.
- Для запуску центрів обслуговування клієнтів «Нафтогаз» планує розширити штат. У кожній офлайн-точці буде працювати принаймні дві людини.
- У клієнтських просторах площею до 200 кв. м «Нафтогаз» планує продавати котли, газові колонки, газові плити, пропонувати послуги зі встановлення і обслуговування обладнання. Асортимент товарів частково буде таким, як в онлайн-магазині.
- Запуск сайту обійшовся держкомпанії у $10 000, каже Бєляєв. А відкриття одного клієнтського центру обійдеться в рази дорожче, зазначає він.
- Вартість оформлення магазину площею 750–1000 кв. м без оренди та вартості товарного запасу – близько 9 млн грн, розповіли Forbes в одній із великих торговельних мереж з продажу побутової техніки. Якщо «Нафтогаз» відкриє по одному клієнтському центру в кожному підконтрольному обласному центрі, на це піде понад сотня мільйонів гривень.
- Бєляєв відмовився назвати суму інвестицій у мережу магазинів. Строк окупності становитиме до чотирьох років, прогнозує він.
Контекст
Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» входить до групи «Нафтогаз». Наприкінці 2021 року компанія постачала газ 1,8 млн клієнтів, рік потому, після отримання клієнтів газзбутів Дмитра Фірташа – близько 25 млн людям, або близько 98% побутових споживачів газу в країні, каже Бєляєв.
«Нафтогаз» має центри обслуговування у кількох регіонах України, свідчать дані на сайті компанії.
У січні компанія запустила власний онлайн-магазин із продажу техніки та приладів. Розробка сайту коштувала трохи більше $10 000, каже Бєляєв. За його даними, за місяць роботи сайт онлайн-магазину відвідали понад 200 000 користувачів. «Перші замовлення були оформлені вже за декілька годин після запуску», – додає Бєляєв. За місяць магазин продав товарів на суму, що набагато перевищує сотні тисяч гривень, каже він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.