Категорія
Новини
Дата

Генератори, котли та туристичне спорядження. «Нафтогаз» запустив власний інтернет-магазин

Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» запустила власний онлайн-магазин із продажу техніки та приладів, йдеться у повідомленні пресслужби. На платформі можна придбати побутову техніку, зарядні станції, кліматичну техніку, туристичне спорядження тощо.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • В компанії кажуть, що на платформі можна знайти все: від газового балона до розумних систем. 
  • На сайті є декілька розділів із технікою, зокрема кліматичною, вбудованою та великою побутовою. Також можна придбати туристичне спорядження, аксесуари, інвертори, батареї для системи автономного живлення й генератори.
  • «ГК «Нафтогаз України» залишається надійним постачальником блакитного палива для більшості українців. Як ніколи команда компанії розуміє, що сьогодні у кожного з нас спільна мета – зберегти тепло в домівках», – прокоментували у компанії відкриття інтернет-магазину.
Генератори, котли та туристичне спорядження. «Нафтогаз» запустив власний інтернет-магазин /Фото 1
Генератори, котли та туристичне спорядження. «Нафтогаз» запустив власний інтернет-магазин /Фото 2
Генератори, котли та туристичне спорядження. «Нафтогаз» запустив власний інтернет-магазин /Фото 3
Генератори, котли та туристичне спорядження. «Нафтогаз» запустив власний інтернет-магазин /Фото 4
Попередній слайд
Наступний слайд

Контекст

В Україні з осені електроенергію масово виробляють не тільки атомні, гідро- та теплові електростанції, а й генератори. Потужність імпортованих пристроїв – мінімум 1 ГВт. За 11 місяців 2022 року в Україну імпортували майже 354 000 генераторів на $355 млн, розповіли в Держмитслужбі на запит Forbes. Це вшестеро більше, ніж за аналогічний період минулого року (58 000 штук). Щоправда, задекларована вартість ввезених пристроїв зросла всього в 2,5 рази.

З літа 2022-го кількість ввезених апаратів почала суттєво збільшуватись, а восени обсяги подвоювалися щомісяця. У жовтні мережа «Епіцентр» зафіксувала збільшення попиту на генератори в своїх магазинах в 5–7 разів. На найбільшому онлайн-ритейлері Rozetka за рік попит на ці пристрої зріс у чотири рази, а пік продажів був у листопаді. У жовтні пік продажів спостерігали і на Prom.ua.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні