Farmak Філі Жебровської першим з українських фармвиробників ще в середині нульових «прорубав вікно в Європу». Але значні успіхи зʼявилися під час повномасштабної війни. Як компанія проникає на екстразарегульований ринок обсягом понад €250 млрд?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Матеріал опубліковано у журналі Forbes Ukraine №1 [34] за лютий – березень 2025 року.
На третьому році повномасштабної війни найбільша фармкомпанія України «Фармак» затіяла ребрендинг: замінила в айдентиці кирилицю на латиницю. У цього є утилітарна причина – компанія швидко трансформується у міжнародного гравця.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.