Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Невдалий досвід – це козир. Farmak вклав €35 млн у завод у Барселоні та купив ще три компанії в Європі. Як фармгігант втретє націлюється на ринок ЄС

8 хв читання

Жебровська, Farmak /Артем Галкін для Forbes Ukraine

Філя Жебровська, співвласниця й колишня СЕО Farmak Фото Артем Галкін для Forbes Ukraine

Farmak Філі Жебровської першим з українських фармвиробників ще в середині нульових «прорубав вікно в Європу». Але значні успіхи зʼявилися під час повномасштабної війни. Як компанія проникає на екстразарегульований ринок обсягом понад €250 млрд?

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

Матеріал опубліковано у журналі Forbes Ukraine №1 [34] за лютий – березень 2025 року.

На третьому році повномасштабної війни найбільша фармкомпанія України «Фармак» затіяла ребрендинг: замінила в айдентиці кирилицю на латиницю. У цього є утилітарна причина – компанія швидко трансформується у міжнародного гравця.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні