Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Доставник реклами. «Нова пошта» почала продавати свої майданчики під рекламні інтеграції. Скільки вона на цьому зароблятиме

3 хв читання

Посилки від «Нової пошти» /пресслужба Нової Пошти

Посилки від «Нової пошти» Фото пресслужба Нової Пошти

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:56 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:56

Посилка з «Нової пошти» відтепер може прийти з рекламою сторонньої компанії. Ціна питання для рекламодавця – від 2 грн. Під рекламу найбільший поштово-логістичний оператор країни здаватиме все: екрани відділень, примірочні, поштомати, сайт, застосунок і навіть Viber-розсилку. Як це змінить правила гри на рекламному ринку

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Група компаній Nova почала здавати під чужі промо власні цифрові та офлайн-майданчики, підтвердила Forbes Ukraine пресслужба Nova після публікації dev.ua 15 січня. 

Компанія пропонує бізнесу десятки способів розмістити власний логотип та повідомлення, які побачить її аудиторія. Допомагають дві агенції: Admixer Advertising, яка відповідає за диджитал-напрямок, та Megapolis – продає брендування поштоматів, в примірочних та на пакованні. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні