Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Повторити успіх «Мавки». «Конотопська відьма» з кіноекранів перейшла у колекції M-TAC, «Золотої Країни» та «Авіації Галичини». Скільки це може принести її творцям

3 хв читання

Книга і футболка у колаборації з «Конотопською відьмою» /колаж Анастасія Решетнік

Книга і футболка у колаборації з «Конотопською відьмою» Фото колаж Анастасія Решетнік

У серпні 2024 року в кінопрокат вийшла стрічка «Конотопська відьма» від Film.ua Group. За місяць вона заробила більше $1,1 млн касових зборів. Український бізнес у колаборації з компанією почав продаж прикрас та одягу від «Конотопської відьми». Скільки Film.ua хоче заробити на партнерстві?

Форум «Енергія бізнесу» у Києві вже 9 жовтня

Бізнес будує нову енергореальність, забезпечуючи незалежність в умовах блекаутів. 9 жовтня на форумі «Енергія бізнесу» обговоримо технології та інвестиції, що змінюють правила гри на енергоринку. Дізнайтеся, як адаптувати бізнес до майбутніх енергетичних викликів, за посиланням. 

«Закохавшись у хлопця, вона давно зреклася своїх відьомських сил. Але після того, як російські солдати захоплюють Конотоп і жорстоко вбивають її коханого, вона вирішує помститися», – йдеться в описі фільму-хорору від Film.ua Group. 

Ідея виникла на початку 2023 року, а самі зйомки тривали два місяці – у листопаді–грудні, кажуть у Film.ua Group. За перший місяць прокату «Конотопська відьма» заробила більше $1,1 млн бокс-офісу, а кількість проданих квитків сягає майже 300 000, каже Тетяна Рубан, СЕО Nerd Agency, яка займається ліцензуванням продукції Film.ua Group. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд