Власник компанії з Сумщини «Пташине подвір’я» Олександр Стрілець у 2023-му зробив ризиковану ставку. Він випустив новий продукт – яйця під маркою «Шаничі», які коштують 99 грн за десяток. Ідея зіграла – продукція захопила полиці «Сільпо» та Winetime. В найближчих планах – подвоїти виробництво та розширити присутність в інших мережах: «Новус», «Мегамаркет» та Goodwine. Як Стрілець переконує споживачів переплачувати?
«Щоб конкурувати на національному рівні та зацікавити людей, потрібно мати якусь фішку, – каже Олександр Стрілець. З першого погляду, фішка «Шаничів» – лише в ціні, яка майже вдвічі вища за ринкову. В «Сільпо» десяток яєць цієї компанії коштує 99 грн, тоді як «Ясенсвіт» продає таку ж пачку за ціною до 51 грн.
У 2023 році виторг «Пташиного подвір’я» зріс у 3,5 раза, до 25,7 млн грн. Прибуток збільшився у понад два рази, до 1,2 млн грн, за даними YouControl. Покращити фінпоказники допомогли рекордні ціни на яйця у 2023-му, уточнює Стрілець. Але результати компанії все одно вищі ринкової динаміки. Один з лідерів ринку компанія «Ясенсвіт» збільшила торік дохід на 13%, до 4,6 млрд грн, за прибутку 670 млн грн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.