Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Пташине подвірʼя», де несуть золоті яйця. Компанія з Сумщини за рік збільшила виторг в 3,5 раза та потрапила на полиці «Сільпо» і Winetime з яйцями, вдвічі дорожчими за ринкові. Як їй це вдається?

3 хв читання

Фішка підприємства «Пташине подвір'я» – бренд яєць «Шаничі», каже власник компанії. /з особистого архіву

Фішка підприємства «Пташине подвір'я» – бренд яєць «Шаничі», каже власник компанії. Фото з особистого архіву

Власник компанії з Сумщини «Пташине подвір’я» Олександр Стрілець у 2023-му зробив ризиковану ставку. Він випустив новий продукт – яйця під маркою «Шаничі», які коштують 99 грн за десяток. Ідея зіграла – продукція захопила полиці «Сільпо» та Winetime. В найближчих планах – подвоїти виробництво та розширити присутність в інших мережах: «Новус», «Мегамаркет» та Goodwine. Як Стрілець переконує споживачів переплачувати?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Щоб конкурувати на національному рівні та зацікавити людей, потрібно мати якусь фішку, – каже Олександр Стрілець. З першого погляду, фішка «Шаничів» – лише в ціні, яка майже вдвічі вища за ринкову. В «Сільпо» десяток яєць цієї компанії коштує 99 грн, тоді як «Ясенсвіт» продає таку ж пачку за ціною до 51 грн.

У 2023 році виторг «Пташиного подвір’я» зріс у 3,5 раза, до 25,7 млн грн. Прибуток збільшився у понад два рази, до 1,2 млн грн, за даними YouControl. Покращити фінпоказники допомогли рекордні ціни на яйця у 2023-му, уточнює Стрілець. Але результати компанії все одно вищі ринкової динаміки. Один з лідерів ринку компанія «Ясенсвіт» збільшила торік дохід на 13%, до 4,6 млрд грн, за прибутку 670 млн грн. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні