Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Пташине подвірʼя», де несуть золоті яйця. Компанія з Сумщини за рік збільшила виторг в 3,5 раза та потрапила на полиці «Сільпо» і Winetime з яйцями, вдвічі дорожчими за ринкові. Як їй це вдається?

3 хв читання

Фішка підприємства «Пташине подвір'я» – бренд яєць «Шаничі», каже власник компанії. /з особистого архіву

Фішка підприємства «Пташине подвір'я» – бренд яєць «Шаничі», каже власник компанії. Фото з особистого архіву

Власник компанії з Сумщини «Пташине подвір’я» Олександр Стрілець у 2023-му зробив ризиковану ставку. Він випустив новий продукт – яйця під маркою «Шаничі», які коштують 99 грн за десяток. Ідея зіграла – продукція захопила полиці «Сільпо» та Winetime. В найближчих планах – подвоїти виробництво та розширити присутність в інших мережах: «Новус», «Мегамаркет» та Goodwine. Як Стрілець переконує споживачів переплачувати?

«Щоб конкурувати на національному рівні та зацікавити людей, потрібно мати якусь фішку, – каже Олександр Стрілець. З першого погляду, фішка «Шаничів» – лише в ціні, яка майже вдвічі вища за ринкову. В «Сільпо» десяток яєць цієї компанії коштує 99 грн, тоді як «Ясенсвіт» продає таку ж пачку за ціною до 51 грн.

У 2023 році виторг «Пташиного подвір’я» зріс у 3,5 раза, до 25,7 млн грн. Прибуток збільшився у понад два рази, до 1,2 млн грн, за даними YouControl. Покращити фінпоказники допомогли рекордні ціни на яйця у 2023-му, уточнює Стрілець. Але результати компанії все одно вищі ринкової динаміки. Один з лідерів ринку компанія «Ясенсвіт» збільшила торік дохід на 13%, до 4,6 млрд грн, за прибутку 670 млн грн. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд