Блогери та інфлюенсери - реклама /Getty Images
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Репутація важливіша за охоплення». Чому бренди досі помиляються у виборі інфлюенсерів? Історії Rozetka та Bazhané

5 хв читання

Rozetka та Bazhané отримали критику в соцмережах через співпрацю з інфлюенсерками. Як реагувати? Фото Getty Images

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:41 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:41

Ринок інфлюенс-маркетингу проходить перевірку на репутаційну стійкість. Упродовж одного місяця два бренди – Bazhané та Rozetka – отримали критику через співпрацю з інфлюенсерками з суперечливим бекграундом. Ці кейси показали: базовий фактчек блогера сьогодні є не рекомендацією, а вимогою. Що мають враховувати компанії?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною трьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. У період Black Friday діє знижка -30%: 1259 грн замість 1799 грн.

Маркетплейс Rozetka 11 листопада скасував співпрацю з інфлюенсеркою Ангеліною Пичик після того, як керівник відеоредакції Liga.net Юрій Смирнов нагадав у соцмережах про її роботу на проросійських телеканалах NewsOne і «Наш». Поштовхом до дискусії стало її нове відео за участю ексміністра закордонних справ Дмитра Кулеби.

Інтеграція з Пичик була разовою, а всі подальші прояви – зупинені, кажуть у пресслужбі Rozetka. Блогерка відповіла, що сприймала роботу на цих каналах як «опозиційну журналістику», та назвала це помилкою. Гонорар зі співпраці з Rozetka, за її словами, вона перерахує на потреби військових.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні