Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
06:41 хвилин
Ринок інфлюенс-маркетингу проходить перевірку на репутаційну стійкість. Упродовж одного місяця два бренди – Bazhané та Rozetka – отримали критику через співпрацю з інфлюенсерками з суперечливим бекграундом. Ці кейси показали: базовий фактчек блогера сьогодні є не рекомендацією, а вимогою. Що мають враховувати компанії?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною трьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. У період Black Friday діє знижка -30%: 1259 грн замість 1799 грн.
Маркетплейс Rozetka 11 листопада скасував співпрацю з інфлюенсеркою Ангеліною Пичик після того, як керівник відеоредакції Liga.net Юрій Смирнов нагадав у соцмережах про її роботу на проросійських телеканалах NewsOne і «Наш». Поштовхом до дискусії стало її нове відео за участю ексміністра закордонних справ Дмитра Кулеби.
Інтеграція з Пичик була разовою, а всі подальші прояви – зупинені, кажуть у пресслужбі Rozetka. Блогерка відповіла, що сприймала роботу на цих каналах як «опозиційну журналістику», та назвала це помилкою. Гонорар зі співпраці з Rozetka, за її словами, вона перерахує на потреби військових.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.