Українські компанії експортують сировину, товари й послуги. А чи навчилися заробляти за кордоном? Forbes Ukraine поговорив про це із власниками чотирьох різнопланових українських бізнесів, які системно масштабуються на міжнародних ринках. Вийшла дорожня карта експансії від виробника кормів для домашніх тварин «Кормотех», постачальника форм для лиття пластиків і пластикових пакувань «Спецтехоснастка», бренду одягу Anna October та виробника молочної продукції Terra Food.
Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.
Матеріал опубліковано у журналі Forbes Ukraine №7 [34] за лютий — березень 2025 року.
Стратегія
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.