Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Спотикайся, підводься, масштабуйся. Як успішно продавати на міжнародних ринках? Розповідають засновники «Кормотеху», Terra Food, «Спецтехоснастки» та Anna October

9 хв читання

Максим Войтович, Володимир Лемперт, Ростислав Вовк, Анна Октябрь. /колаж Анастасія Шишенок

Максим Войтович, Володимир Лемперт, Ростислав Вовк, Анна Октябрь. Фото колаж Анастасія Шишенок

Українські компанії експортують сировину, товари й послуги. А чи навчилися заробляти за кордоном? Forbes Ukraine поговорив про це із власниками чотирьох різнопланових українських бізнесів, які системно масштабуються на міжнародних ринках. Вийшла дорожня карта експансії від виробника кормів для домашніх тварин «Кормотех», постачальника форм для лиття пластиків і пластикових пакувань «Спецтехоснастка», бренду одягу Anna October та виробника молочної продукції Terra Food.

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — річний доступ до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Деталі та замовлення

Матеріал опубліковано у журналі Forbes Ukraine №7 [34] за лютий — березень 2025 року.

Стратегія

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні