Євген Іваниця, Сountry Director «JYSK Україна» /пресслужба «JYSK Україна»
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«У 2024 році доведемо кількість магазинів в Україні до 100». Як JYSK зміг збільшити мережу і прибуток в Україні, попри війну. Інтерв’ю з керівником Євгеном Іваницею

6 хв читання

Євген Іваниця, Сountry Director «JYSK Україна» Фото пресслужба «JYSK Україна»

Після повного виходу з Росії у березні 2022 року JYSK нарощує присутність в Україні. Наразі мережа налічує 90 магазинів, що більше, ніж в інших пострадянських країнах разом взятих. Чи впливає на зростання продажів компанії відсутність у країні IKEA і що у JYSK думають про конкуренцію з «Епіцентром»

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Forbes зустрівся з Сountry Director «JYSK Україна» Євгеном Іваницею, 45, в період «чорної п’ятниці», в перерві між його туром магазинами мережі у різних куточках країни. Щойно топменеджер повернувся з поїздки до Калуша, Івано-Франківська, Чернівців, Вінниці, Хмельницька, Кам’янець-Подільська. А тепер планує відвідати ще десяток міст. Мета – надихнути команду на активні продажі.  

Високий сезон у компанії в Україні не закінчується круглий рік. Виторг «JYSK Україна» зріс на 37% у 2022 році – до 4,8 млрд грн, згідно з дослідженням Forbes «200 лідерів української економіки». Прибуток становить 1,1 млрд грн. Що саме вплинуло на зростання показників мережі – відсутність IKEA на ринку чи вдала стратегія данської компанії, яка довірила розвиток українському менеджменту? Про це Сountry Director «JYSK Україна» Євген Іваниця розповів в інтерв’ю Forbes.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд