Після повного виходу з Росії у березні 2022 року JYSK нарощує присутність в Україні. Наразі мережа налічує 90 магазинів, що більше, ніж в інших пострадянських країнах разом взятих. Чи впливає на зростання продажів компанії відсутність у країні IKEA і що у JYSK думають про конкуренцію з «Епіцентром»
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Forbes зустрівся з Сountry Director «JYSK Україна» Євгеном Іваницею, 45, в період «чорної п’ятниці», в перерві між його туром магазинами мережі у різних куточках країни. Щойно топменеджер повернувся з поїздки до Калуша, Івано-Франківська, Чернівців, Вінниці, Хмельницька, Кам’янець-Подільська. А тепер планує відвідати ще десяток міст. Мета – надихнути команду на активні продажі.
Високий сезон у компанії в Україні не закінчується круглий рік. Виторг «JYSK Україна» зріс на 37% у 2022 році – до 4,8 млрд грн, згідно з дослідженням Forbes «200 лідерів української економіки». Прибуток становить 1,1 млрд грн. Що саме вплинуло на зростання показників мережі – відсутність IKEA на ринку чи вдала стратегія данської компанії, яка довірила розвиток українському менеджменту? Про це Сountry Director «JYSK Україна» Євген Іваниця розповів в інтерв’ю Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.