Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Удушливі партнери. «Дарниця» конфліктує з аптеками, monomarket – з вендорами Samsung чи Asus, АТБ сперечався з Coca-Cola. Як це впливає на бізнес?

8 хв читання

Дарниця, аптеки, фарма, маркетингові платежі /колаж Анастасія Решетнік

Forbes Ukraine дослідив історію конфліктів ритейлерів та виробників і дійшов висновку, що найчастіше вони закінчуються компромісом. Фото колаж Анастасія Решетнік

Торговельні війни виробників і ритейлерів – звична справа. Вони сперечаються про ціну, умови оплати, розміщення на полицях, маркетингові бюджети тощо. Восени 2025-го в Україні у розпалі дві суперечки: «Дарниця» vs аптечні мережі та «monoмаркет» vs вендори. Forbes Ukraine дослідив ці кейси й історію торговельних спорів.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Два удави душать один одного, а ринок дивиться на це із попкорном як на гладіаторську арену», – описує СЕО іноземного фармвиробника найгучніший конфлікт на фармацевтичному ринку. Протистояння між компанією «Дарниця» і найбільшими мережами аптек триває пів року. Наразі у програші й «Дарниця», й аптеки.

Паралельно – амбітний новачок маркетплейс monomarket у публічному конфлікті з вендорами через практику рекомендованих цін.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні