Категорія
Компанії
Дата

Від шкарпеток до аквапарку в Буковелі. «Мавка» з кіноекранів перейшла у супермаркети і ювелірні крамниці. Скільки це приносить її творцям

«Мавка» стала найпопулярнішим українським мультфільмом /пресслужба Film.ua

«Мавка» стала найпопулярнішим українським мультфільмом Фото пресслужба Film.ua

На виробництво мультфільму «Мавка. Лісова пісня» пішло вісім років. За вісім місяців на екранах кінотеатрів він приніс своїм творцям $20 млн при вдвічі меншому бюджеті. Прокат у 148 країнах світу – лише частина прибутку продюсерів найуспішнішого мультфільму України. Окремим феноменом стали продажі від ліцензійної продукції. Як монетизують «Мавку»?

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Понад 1,2 млн квитків у кіно на мультфільм «Мавка. Лісова пісня» придбали українці у 2023-му. Касові збори анімаційного фільму становлять 156 млн грн, а у світовому прокаті стрічка заробила ще $15,8 млн.  

Рідкісний приклад: мульт почав приносити прибутки своїм творцям ще за кілька років до премʼєри. Промо-кампанія «довгобуду» студії Animagrad (Film.ua) розпочалася до випуску першого трейлера мультфільму і привернула увагу виробників товарів. Уже у 2020 році мультфільм встиг відбити 20% свого бюджету на ліцензованій продукції при загальному бюджеті $10 млн, розповідав Forbes співвласник Film.ua Group Сергій Созановський. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні