Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Від шкарпеток до аквапарку в Буковелі. «Мавка» з кіноекранів перейшла у супермаркети і ювелірні крамниці. Скільки це приносить її творцям

4 хв читання

«Мавка» стала найпопулярнішим українським мультфільмом /пресслужба Film.ua

«Мавка» стала найпопулярнішим українським мультфільмом Фото пресслужба Film.ua

На виробництво мультфільму «Мавка. Лісова пісня» пішло вісім років. За вісім місяців на екранах кінотеатрів він приніс своїм творцям $20 млн при вдвічі меншому бюджеті. Прокат у 148 країнах світу – лише частина прибутку продюсерів найуспішнішого мультфільму України. Окремим феноменом стали продажі від ліцензійної продукції. Як монетизують «Мавку»?

Понад 1,2 млн квитків у кіно на мультфільм «Мавка. Лісова пісня» придбали українці у 2023-му. Касові збори анімаційного фільму становлять 156 млн грн, а у світовому прокаті стрічка заробила ще $15,8 млн.  

Рідкісний приклад: мульт почав приносити прибутки своїм творцям ще за кілька років до премʼєри. Промо-кампанія «довгобуду» студії Animagrad (Film.ua) розпочалася до випуску першого трейлера мультфільму і привернула увагу виробників товарів. Уже у 2020 році мультфільм встиг відбити 20% свого бюджету на ліцензованій продукції при загальному бюджеті $10 млн, розповідав Forbes співвласник Film.ua Group Сергій Созановський. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні